blondie6173 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Nou die David kan er wel wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 sorry, ik zat aan Canvas gekluisterd ook zéér de moeite waard en ik kijk TVOH via uitzending gemist wel terug zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Maar effe alvast omhoog gehaald voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 straks is nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Dus de chippies en cola kunnen op tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 mooie stem en drie draaiden tegelijk gaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 leuk hoe de jury reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Goed begin van de avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 heeee Appie ja Blondie mooie meid mooie stem en de jury maakt er ook een wedstrijdje van dat kan nog wat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 iemand een bakkie leut met een choc. driehoekje uit Zwitserland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik hou het op mijn spaatje rood, maar chocolade sla ik nooit af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 ben bang dat ze niet draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 nee dank je Jane ik heb olijven, zure zult en corned beef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Hahaha... Ze gaan voor hem staan! Ook wel een superstem en uitstraling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 jee alle 4 al gedraaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 dit is echt puur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 ik hoop dat ie Marco kiest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 nou gelijk Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Mazzelpik die Marco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Vrees dat ze niet gaan draaien nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 beetje onzeker in haar stem, ben bang dat ze niet draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 dit is het net niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Inderdaad onzekerheid klonk door bij haar. Maar ze is nog jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 blabla ik wil het zonder dat de naam van mijn moeder eraan verbonden is? en dan de moeders naam noemen? nou ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 maar zingen kan ze eerlijk is eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden