Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Helaas voor Jolene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nee, ik had voor Jolene gekozen. En, lekker je hapjes Jootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nee, ik vind het ook niet mooi. Maar ja, Madelief, jij bent al zo mooi van jezelf!! Jij hebt dus dit beslist niet nodig!! Naja, wie wel, wees wie je bent, toch? Ha lekker, dank je wel, Jootje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Deze twee kunnen het niet met elkaar vinden. Oeps....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Iemand een leverworstje????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hahaha, ja hoor, graag met wat mosterd! Ik ga voor die blonde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Dank je lieve Nancy!! Maar dat vind ik ook van jou!! Zo'n prachtige sterke uitstraling, dat is wat me steeds weer treft!! En ik zal eerlijk zijn. Mocht ik last krijgen van erg hangende oogleden, dan laat ik daar echt wat aan doen. Twee van mijn 3 zussen heeft dat al laten doen, en dat is echt mooi gelukt. Maar die zijn al wel wat ouder dan ik ben. Ik kan geen keuze maken nu. Vind het nu allemaal erg veel op elkaar lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 De blonde!! Ja, ik lust wel een worstje! En heb je belegen kaas? Yammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ja pak maar hoor Madeliefje. Het staat er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik moet een klein beetje lichtelijk overgeven van die blonde. Wat een aandachttrekster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ohh, de muziek op de achtergrond van Maxima en Willem!! Nou, een mooi kado had ze er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hahaha! Jootje, toch niet over de hapjes he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ook mijn twee zussen hebben hun hangende oogleden (hahaha, wat een probleem) laten weghalen.. te zijnertijd ik ook wel. Gek genoeg zeg ik dit nou wel, maar het past eigenlijk niet bij me. Laat ik me nou gek maken door de rest???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nancy, dat heb ik dus ook!! Maar is een beetje off-topic misschien? Kunnen we het nog wel over hebben ergens anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nee hoor Madelief niks gebeurd met de hapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Gelukkig Jo! Wat vinden jullie er nu van vanavond? Ligt het aan mij dat ik er geen uitschieters bij vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 inderdaad, sorry, we gaan verder met het jureren van de deelnemers, haha! Maar wat zitten er veel schreeuwers bij...wat vinden jullie van dit, Jootje en Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nou zie wat ik net boven jou schreef Nancy.. Ik vind het niet echt mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Misschien komen die nog??? Ik hoop het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Klopt. Madelief. Kunnen niet altijd uitschieters zijn toch? Ik ga trouwens voor Sanne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Jaaa, tjaaa, kweenie wat ik daaraan doen kan, Agnieta, ben Albert niet... Maarrrr ..ik heb het errrug gezellug met Jootje en Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hey Aggie! Mee eens hoor! AR word gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Maar ja, het gaat gewoon door.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ha lekker Aggie! Oh leuk!! Ze is ook door!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Yes, Sanne is ook door. Jammer dat Albert er niet is maar we redden ons prima hoor zonder hem. Dus Aggie............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden