Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Heeft er al iemand iets te knabbelen?? Ik ga de volgende pauze een kaasje en een worstje snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Brrrrrrrrrr meisje loopt in korte broek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik zit aan de ribbelchips.. Naturel. Knabbel, knabbel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nou, die jongen is sterker, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Weer een nummer waar ik niet veel mee heb. Maar ik vind ze beiden goed. Aan elkaar gewaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ga ook voor jongen. Nickay geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Wat ziet Trijntje er toch vreemd uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Halloween Madelief. Ze heeft zich nog niet afgeschminkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goed gedaan Nikay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hahahaha!! Ja Jootje, zou kunnen. Ik denk toch meer aan plastische chirurgie... Zit nu even aan een perenijsje. Dat is mijn nieuwe verslaving. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Zooo, dit word wat!!! :-0!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Geef mij maar een Robdenijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hoop lawaai denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hmmm...tik ik hele berichten in, weg alles...zijn ze al begonnen met het omzetten van dit forum naar een ander??? Graag Jootje, lekker, ik hou van hartige dingen! Ik pak wel ff de icetea en zo... Ik heb hier nu een chocoladeletter naast me liggen, maar het trekt me niet. Liever die kaas en worst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 FF geduld Nancy in de volgende pauze ga ik hakken en snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ze zijn beiden goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Heeeeeeeeeeel Moeilijk K ga voor Jolene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ook voor Jolene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Oké, ga ik even kijken naar Trijntje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik was weer niet bij de les, sorry....ik weet het niet... gelukkig Ali B ook niet. We zullen zien. Alweeeer een pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Haha Nancy!! Vertel jij even wat ze allemaal heeft laten doen bij de kliniek?? Nou, zelfs Marco kon niet kiezen.. Ali ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 uhhh...een eyelift, een halve facelift, ingespoten lippen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Zoiets ja.. Maar ik vind het niet mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hapjes staan klaar hoor. Pak maar als iemand zin heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hmmm... had ik niet verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden