Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Precies Jootje. Moeilijk dit. Beetje apart duo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ga voor de blonde Die is niet zo overdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Mis!!!!!!!!!!!! Hij kiest voor de andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hmm, tja, je weet het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Waar is Nancy nou???? HEEEYYYYYYYY Nance je mist alles hoor!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ohhh! Gaat hij vanavond??? Mitchel?? Spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ja Nancy!! Waar ben je?? He, ze kennen elkaar al een jaar of 10!! Mitchel en Steven dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ja Madelief dit wordt een spannende battle denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Jaaaa..daar zijn jullie, was ff bang alleen hier te zijn. Hoi Jootje en Madelief! Jammer, ik hoopte op de Marokkaanse, die andere, Julie??, schreeuwde zo.. Nu de mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 FF luisteren en dan kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hehe daar is ze weer. Hoi hoi Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ga voorrrrr........ohhh, dit is moeilijk! Ik denk toch Steven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Zelf vind ik dit nummer niet zo mooi. Maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ga ook voor Steven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nou, schiet mij maar lek, ik weet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik vind het ook geen mooi nummer. Jammer. Want zingen kunnen ze wel, en het wordt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ben benieuwd! Mitchel heeft mijn voorkeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik kies toch maar voor Mitchel, moeilijk maar ik verander. Ik ben een weegschaal en het is toch pauze. Heb de tijd. Ff plasje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Zo, ik heb maar ff mijn laptop hier naar toe gesleept, want meetikken via mijn mobiel kost wel erg veel tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 En het wordt..........Mitchell... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Yes Mitchel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Jaaaa, Marco draait voor Steven!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 En....................... Marco drukt voor Steven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Yes!!! Mooi dat ze allebei door zijn!! Echt verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ja is waar Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden