lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Op naar week 4! Weekpact 9-12-2013 Bol. Ietjefietje Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Weekpact 9-12-2013 Bol. Ietjefietje Jane Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Weekpact 9-12-2013 Bol. Ietjefietje Jane Willem Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Hanneke doet ook graag weer mee. Wie zet me eronder? Kan iemand me vertellen hoe ik dat zelf kan doen? Als anderen het kunnen moet ik het toch ook kunnen?! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedenacht weekpacters, Hoop dat alles goed is met jullie. Ik ben tot zondag weg. Maar ik zal het zeker droog houden ook al heb ik de verjaardag van mijn moeder. Heb een goed weekend. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Hanneke, sterkte met deze gang naar je moeder, ik hoop dat je een paar waardevolle dagen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 weekpact 15 t/m 22 december: Miranda Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 (bewerkt) weekpact 15 t/m 22 december: Miranda Willem Bol Jane 16 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Miranda Willem Bol Jane Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Hallo, Graag doe ik weer mee. Alles goed hier. Had wonder boven wonder goed weekend en ben heel dankbaar dat ik zo ontspannen was waardoor ik alles beter verdroeg. Nu ga ik weer zonder refusal verder. Ik weet wel dat als ik dat niet ingenomen had ik bezweken was voor de wijn. Maar goed, dat is voorbij en ik kan weer zonder. Een hele goede en nuchtere week iedereen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Goed zo Hanneke Ik doe ook weer mee: Miranda Willem Bol Jane Hanneke Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Weekpact 23-12-2013 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Weekpact 23-12-2013 Bol Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Weekpact 23-12-2013 Bol Jane Miranda Hanneke Ook ik wens jullie allemaal een heel mooie en nuchtere kerst toe!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Weekpact: 5-1-2014:Miranda Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Ik doe graag weer mee. Miranda Hardleers Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Miranda Hardleers Hanneke Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Miranda Hardleers Hanneke Bolletje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Miranda Hardleers Hanneke Bolletje Rapilos Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Ik weet niet of ik als nieuwkomer mee kan doen, maar doe graag mee! Miranda Hardleers Hanneke Bolletje Rapilos Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Ja hoor Erwin, als jij dat wil dan kan dat, heb je er meteen bij gezet. Weekpact: 5-1-2014:Miranda Hardleers Hanneke Bolletje Rapilos Jane Erwin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Ik wil ook meedoen graag!! Eerste week stoppen zit erop... nu de 2de week... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Weekpact: 5-1-2014: Miranda Hardleers Hanneke Bolletje Rapilos Jane Erwin Nooit Meer RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 weekpact 12 januari:miranda Hardleers Ik zet mezelf gewoon op ieder pact wat er is. Neem de pacts erg serieus, ik denk dat als ik twijfel ik mezelf al bij voorbaat niet op het pact zou zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 weekpact 12 januari: miranda Hardleers Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden