Spring naar bijdragen

alkohol en acupunctuur


janzhing143

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me laat horen. De laatste maanden nogal wat aangeklunst (wat ophouden met drinken betreft) met wisselend resultaat. Maar nu is het weer zover: de kogel door de kerk, ik stop er weer helemaal mee. Willen is het belangrijkste, maar wat hulpmiddeltjes zijn natuurlijk welkom. Tot nu toe de harde lijn gevolgd: een psychiater die je vol stopt met alkoholblokkers en andersoortig nare medicijnen (ook nog antidepressiva erbij)... Daar heb ik geen zin meer in, ik geloof er gewoon niet zo in, dus, vandaar mijn vraag: heeft iemand ervaring met acupunctuur als middel om van alkoholverslaving af te komen?
Kijk heel erg uit naar positieve berichten!

een hartelijke groet uit regenachtig en koud Barcelona (kijk, weer es wat anders!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ooit gevraagd toen ik bij de acupuncturist was
die deed wat laconiek over mijn drankgebruik ( ik denk dat hijzelf hoger scoorde)
zei wel dat hij er wat naalden voor zette
maar ik heb er nooit iets van gemerkt.
ik heb me wel eens afgevraagd og die commerciele acties die je in een keer van het roken af kunnen helpen
ook niet tegen drinken kunnen helpen, maar gezien hun ridicule prijzen heb ik daar nooit iets in ondernomen.
Ik zou trouwens deze vraag eerder op de dagdraad zetten Janzhing, hier halen de meesten tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...