dolfijn888 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Pff, ik wil er vanaf dat dagelijks drinken... maar ben bang, kan niet slapen zonder die 5/6 glazen... ga liggen malen en kom er dan helemaal niet meer uit... Drink 's avonds na t werk en doe tegenover de buitenwereld alsof er niets aan de hand is... maar dat is er dus wel.. ****** drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hi Dolfijn,Welkom hier, je kunt beter je vraag in de dagdraad van vandaag in de ditjes en datjes zetten, daar leeste iedereen mee en krijg je meer antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Heel herkenbaar Dolfijn!Hoe gaat het nu met je? Heb je hulp/begeleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi DolfijnErg herkenbaar jouw verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 hoi Dolfijn, ik denk dat de meesten hier het drinken heel goed voor de buitenwereld kunnen verdoezelen. Ik dronk ook alleen thuis, zeg zelfs tegen nieuwe mensen dat ik helemaal niet drink. Het slapen is een crime zonder drank of pillen, ook voor mij, dat duurt het langst. Kom naar de Dagraad! sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden