Tobbertje Geplaatst 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst 4 september 2010 Hallo lotgenoten / medestrijders...Ik heb al 4 dagen niet kunnen registreren dat ik 'geen zin, niet gedronken' had... Dat is erg frustrerend.Nou doe ik het goed en wil dat dan ook in kunnen vullen. Wie weet wat ik verkeerd doe?Hopelijk weet iemand het antwoord.Groetjes, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 4 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2010 Hallo allemaal, ik heb wat gepuzzeld en uitgeprobeerd en nu lukt het wel maar ik weet niet precies wát ik nu gedaan heb, haha. Hopelijk werkt het morgen ook nog. Heb het lettertype groter gezet, niet dat ik het zo niet kan lezen maar zou het daar aan liggen?Gelukkig ben ik blond, goed excuus altijd:DAllemaal weer een mooie, en droge dag gewenst, zowel qua weer, als alcohol.Samen staan we sterk! Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Tobberetje ik heb hetzelfde probleem gehad,maar het gaf wel de mogelijkheid mijn stemmingen enz extrate omschrijven, dus achteraf was ik er blij mee, maar op hetmoment zelf niet dus.,Bij mij kwam het omdat de onderste regel niet op mijn laptop te zien was.Toen ik op de pc van dochter een keer inlogde kwam ie wel te voorschijn en zagik pas dat ik al die tijd niet het volledige scherm in beeld had gehad.Ik vermoed dat het bij jou ook zoiets is.Dus misschien is je beeld nu iets verkleind op je scherm?In elk geval heb je de regel geen zin, niet gedronkendus ik hoop dat je die dagelijks nodig hebt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden