Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Misschien een leuk idee dat iedereen hier een zin of zinnen plaatst die dienen als gremlinhamers. Oftewel: gedachtes die je kunnen tegenhouden als de gremlins/trek opspelen/opspeelt en je eigenlijk drank wilt gaan halen (terwijl je je had voorgenomen van niet).Ik trap af (met een inkoppertje).'Als ik nu geen drank haal, word ik morgen zo(veel) fijn(er) wakker.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bij dit zinnetje moet ik een grote gremlinhamer pakken: "ach, eentje moet kunnen...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Als ik vandaag niks drink zit ik morgen op dag 11...En dat zinnetje speelt de hele dag al krijgertje met de Gremlins die in vele getale mijn rug bevolken vandaag...Maar ik ga winnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Als ik vandaag de eerste niet neemben ik morgen blij dat ik niet heb gedronken.Cathy, ik begrijp dat het helpende zinnen moeten zijn,misschien is dat voor jou zo, maar ik moet er dus niet aan denken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 @Jane/Cathy: dan moet het wellicht worden 'Ik moet accepteren dat eentje gewoon niet kan'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik heb gewoon meestal die hamer paraat Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Het schijnt goed te helpen als je die gremlins gewoon in hun gezicht uitlacht... Helpt echt !!! (Is niet mijn tip, maar van Tas meen ik...Ik ga vanaf nu dus breed grijnzend door het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zo gauw er een gremlin heel in de verte stiekum en liefjes om de hoek komt kijken drop ik er een groen pilletje in. Voordat ie gaat zeuren dus.Dat werkt voor mij het allerbeste, zo vroeg mogelijk je triggers zien aankomen, en de kop in drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rachel Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Als je een Gremlin tegen komt: Zie je angst in de spiegel en staar terug.'Zonder strijd geen overwinning' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden