Summer Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Een half jaar geleden kwam ik tot de inzicht dat ik gewoon niet met alcohol kan omgaan. Het ging een tijd goed, maar een 1 maand geleden heb ik weer één wijn gehad, daar bleef het bij. Dacht dat ik het onder controle had. Dit weekend weer gedronken, maar dat ging mis. Veel te veel gedronken en zo spijt, want ik was zo op de goeie weg. Ik had het aan mijn ouders, familie en paar goede vrienden verteld dat ik niet meer wou drinken. Ik had mijn leven weer op orde, was trots op mezelf. En het enige was ik nu voel is leegte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Hoi Summer,Het is jammer dat je na een zo lange tijd weer de fout in bent gegaan. Misschien moet je jetoch nog eens gaan afvragen of je wel gecontroleerd wil en kan drinken.Ik denk dat de meesten van ons graag af en toe en borrel zouden willen nemen. Maar dat is maar voor een enkeling weggelegd.Voor nu zou ik zeggen. Gewoon weer stoppen en kom af en toe bij ons op het forum meepraten,Je hebt een half jaar niet gedronken dus je kan het wel. Verlies de moed niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Summer, vroeger lijnde ik op die manier;ging ik de fout in, dan gaf ik het op, het wasimmers toch al mislukt.tegenwoordig denk ik, jammer van die vergissing, maar ik ga doormet waar ik mee bezig was, vóór ik de fout in ging.En dat bevalt me veel beter, want doordat het zo lang ook goed ging, pak ik die draadook weer makkelijker op. Dat is het voorwerk waar je positief, ook met drinken, gebruik van kunt maken. Die leegte die er nu is, gaat weer over, net als trek. gebruik het niet als reden omjezelf nog verder de put in te praten/drinken, want dan kun je echt de fout in gaan. maak van deze uitglijder geen terugval:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden