Spring naar bijdragen

Toch gedronken


Basia

Aanbevolen berichten

Ik heb 10 dagen geleden een tablet Refusal ingenomen. Ik was depressief en was bang om te gaan drinken. Het ging verder veel beter met me en ik dronk wel alcohol maar zo veel dat ik nooit meer kater had.

Ik was wel dus bang 10 dagen geleden en toch Refusal een tablet ingenomen.

Gisteren heeft een vriend erg onardig tegen me gedaan ! Ik heb te veel gedronken ik kon niet meer en ik kon ook met niemand over pratten. Ik heb 4 van die kleine flesjes rode wijn gedronken ( ook nog biologisch ) ik heb vandaag geen hoofd pijn of zo maar ben wel erg bang dat deze tablet nog iets werkte en mijn hart of lever heeft aangetast.

Ik kan verder met niemand om over pratten ik ben eenzaam en heb verdriet.

Ik werk veel savonds en moet de auto besturen en ik drink ook nooit als ik werkt voel ik beter .

Ik hoop dat jullie kunnen me veer een steun geven wat ik zit echt in de put na gisteren.

Bij voorbaat bedankt !

Basia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Basia,

Waarom kom je niet meer hier bij het forum? We hebben hier een refudraadje waarin mensen melden dat ze refu geslikt hebben en zodoende wat meer controle hebben.

Verder hebben we ook een dagdraad waar we altijd zitten. Kom eens langs en ik weet bijna zeker dat het gevoel van eenzaamheid een heel stuk minder gaat worden.

Het is altijd gevaarlijk als je refu slikt om dan toch te gaan drinken zeker voor je hart.

je krijgt vergiftiginsverschijnselen en je wordt erg beroerd.

Dus kom in het vervolg bij ons voor je besluit te gaan drinken, en sluit je aan bij de a.d.b.ers en je zal zien dat het beter met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...