Netje74 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hoi, Ik wil graag beginnen met het innemen van Refusal. Wie kan mij vertellen hoeveel dagen/uren ik alcoholvrij moet zijn voordat ik Refusal veilig in kan nemen, dank je wel! groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hallo Netje, Je huisarts ? Er zijn hier veel mensen op het forum die wel refusal slikken en je misschien van raad kunnen voorzien maar het lijkt mij verstandig om dit met een deskundige zoals een arts te bepreken. Het is niet zomaar iets toch? Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hallo Netje74, Allereerst van harte welkom op het forum. Hierbij een link naar een draadje met ervaringsdeskundigen op het gebied van Refusal/Antabus: pactdraadje voor Refusal en Antabusgebruikers Indien het te persoonlijk is kun je ook altijd mensen via PB (persoonlijk bericht) benaderen. Succes! Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Netje, welkom hier ik heb er geen ervaring mee maar neem an dat een arts het je voorschrijft en je ermee begeleidt? ik zou er niet zomaar mee experimenteren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hoi Netje, Je moet eerst 24 uur geen alcohol hebben gedronken. Heb je grote hoeveelheden alcohol op, dan moet je 48 uur wachten met het innemen van de Refusal. Het is dus het meest veilig om de 48 uur te wachten. Want wat men verstaat onder grote hoeveelheden is nogal onduidelijk. 48 uur dus.. Het staat ook in de bijsluiter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden