pien Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hallo allemaal, ik ben pien. Ik ga binnenkort beginnen met baclofen en dat vind ik wat eng. Ik heb af en toe wat geslikt maar ben daar aardig beroerd van geworden. Ik heb een paar keer meteen drie tabletten genomen en dat is wellicht te veel in een keer? Hoe kan ik het beter aanpakken om geen bijverschijnselen te krijgen? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hallo Pien en welkom op ons forum. Ikzelf gebruik geen baclofen, maar er zijn verschillende mensen hier die het wel gebruiken, maar 3 ineens is misschien wel teveel. Er zal toch wel een beschrijving bij zitten? Wat je hier vaak ziet is dat mensen die de alc. willen aanpakken, heel vlug resultaat willen zien maar geef jezelf en ook je lichaam de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie, en wil niet te vlug. Ik wens je veel suc6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hallo Pien, Welkom op het forum. Ik gebruik baclofen v.a. 26 okt. j.l. en ben zeer enthousiast daarover. Totaal geen craving/zucht v.a. het eerste moment. Drie tabletten per keer is veel te veel, rustig opbouwen. Ik ben gedurende de eerste week gestart met 3x 5 mg., daarna 2 weken op 3x 10 mg. en nu op 4x 10 mg. per dag. Hou ook vaste tijdstippen waarop je slik, ik doe het om 7.00, 12.00, 17.00 en 22 uur. Verdere informatie kan je vinden op het baclofen draadje onder de categorie Thema's rondom alcohol. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 welkom Pien en als je het speciale draadje over baclofen leest dan zie je ook dat je er niet op de bonnefooi mee moet experimenteren. Heb je er geen begeleiding bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Hoi Pien, via internet besteld of voorgeschreven door een arts ? Géén begeleiding als ik jou zo lees Begin bij het begin !!! Lees bij thema's, daar kan je véél goede informatie lezen en krijgen. én "af en toe" een pil of 3 dat werkt niet dan vraag je écht om moeilijkheden. De meest "realistische" werking/informatie van Baclofen vind je bij de "al gebruikende". ( ook dát kan verschillend zijn ) Doe je best met lezen en heb je vragen...kom dan naar het "Baclofendraadje" ! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden