Spring naar bijdragen

Even voorstellen

JohnDoe

Aanbevolen berichten

Hallo JohnDoe!

Mooi voornemen voor het einde van het jaar! Meeste mensen beginnen met goede voornemens begin van het jaar :-)

Inderdaad de bodem bereiken doet pijn. En dan zijn er maar 2 keuzes: blijven liggen of opstaan.

Jij hebt vandaag je keuze gemaakt: opstaan.

Neem alles!!! wat je kan zo snel mogelijk onder de arm dat je kan helpen: het forum, je arts voor een medicijn, therapeut, AA....al wat je nodig denkt te hebben.

En zoals je zal zien: er is een weg uit, velen zijn je voor gegaan.

lieve groetjes en hopelijk je nog veel te lezen

weet je dat er een dagdraadje is onder thema's? Elke dag wordt daar een draadje opgestart, een soort virtuele huiskamer waar er bijna het klokje rond iemand is.

Dus ervaringsdeskundigen van alle stadia vind je daar terug.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo John,

Ook van mij welkom hier. Er zijn hier meer binge drinkers, dus ervaringsdeskundigen genoeg.

Als je het moeilijk hebt en steun kan gebruiken, kom dan op de dagdraad. Daar zijn de meeste mensen en wordt over van alles gepraat. We schakelen onmiddellijk om als er iemand om steun vraagt. Mochten we je per ongeluk over het hoofd zien, ROEP dan even harder.

Het is misschien moeilijk, juist nu met de feestdagen, maar genoeg is genoeg.

Iemand op het forum zegt dat bij haar de remblokjes kapot zijn en niet kunnen worden vervangen. We hebben daarvoor een beroemde kreet "Vandaag neem ik de eerste niet!"

Er is ook de mogelijkheid om je op het dagpact te zetten. De mensen die daar op staan die dag (ik bijv.) die beloven zichzelf en elkaar, om vandaag niet te drinken. 's Avonds melden ze hoe het gegaan is.

Ik wens je veel kracht en doorzettingsvermogen. Een slechte gewoonte is niet ineens afgeleerd. Mocht je struikelen, dan ervan leren en weer opstaan!

Succes.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom John.

Dag drie alweer, goed hoor.

Het slechte slapen en de zweetaanvallen horen allemaal bij het herstel van je lichaam.

Ook hoofdpijn kan het gevolg nog zijn, ik zeg het er maar gewoon bij.

Maar het gaat steeds beter - let maar op.

Succes met het 'puinruimen', maar eerst goed voor jezelf zorgen.

Groetjes,

Travel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...