Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar

safidepafi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Brabant en Limburg is het zuiden van Nederland Blacky!! Enschede ligt in Overijssel, dus hoger hoger, hoger voor jou, haha.

Eerst had ik geen zin om te komen, nu steeds meer, maar nu moet ik werken de 19de....
Tot wanneer kun je je nog opgeven, mócht het me lukken te ruilen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brabant en limburg , indien mogelijk een stad bvb in de buurt van eindhoven .
waar ik naar toe wil is of er iemand is die mee wil rijden , of dat ik mee kan rijden vanuit een nederlandse plaats waar ik voorbij zou komen
legt deze belg het een beetje verstaanbaar uit ??;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, ik weet dus niet of ik kan komen. Ik hoop dat jullie dat snappen. X heeft gewoon heel veel zorg nodig en gezien ik geen auto heb.... Zie je het al voor je. X heeft een paniekaanval en ik zit zonder vervoer in Gelderland. Dus ik stel voor dat C, contact met mij opneemt en dan krijgt zij mijn reisgeld.
En als het mij dan toch lukt geldt het aanbod nog steeds. Zusjes, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat men zich nog wel tot vrijdagnacht aan kan melden, maar als het dan opeens een heleboel tegelijk zijn dan wordt het wel wat krap met de hapjes.
Dus mochten er nog veel mensen zijn die twijfelen, laat het dan a.j.b hier even horen.

UPDATE

Nieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.

Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)
Hapjes en drankjes aanwezig, maar alle eigen baksels welkom.

Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).
Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.

Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:
-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen

- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.
-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus

-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .

Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen

Aangemeld voor de receptie:
Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
RJB
Flipsen
Leeuw
Delta
Visje
Kohtje
totaal 17 mensen

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Marjo
Blacky
Kaia (iets vega's)
Anjo

aangepast...Dani komt niet
aangepast...Rufus komt niet
aangepast...Mieke komt niet
aangepast...Delta komt wel
aangepast....Cacao kan helaas niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil bij deze aan geven dat ik wel kom .
heb juist een hotel geboekt in enschede een beetje een verjaardagscadeau aan mijn eigen :-))
ik weet dat indien ik niet kom ik er spijt van ga hebben dus ..........
ik vertrek hier vrijdag ga slapen in enschede en ben de volgende dg heerlijk fris
safi zet je ermij op por favor :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat men zich nog wel tot vrijdagnacht aan kan melden, maar als het dan opeens een heleboel tegelijk zijn dan wordt het wel wat krap met de hapjes.
Dus mochten er nog veel mensen zijn die twijfelen, laat het dan a.j.b hier even horen.

UPDATE

Nieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.

Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)

Hapjes en drankjes aanwezig.

Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).
Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.

Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:
-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen

- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.
-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus

-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .

Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen

Aangemeld voor de receptie:
Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Stien
Flipsen
Visje
Kohtje
Blacky
totaal 13 mensen

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Marjo
Anjo
Trees

2 days
62 hours
3773 minutes
226359 seconds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me even niet laten horen... ben ziek..rare keelontsteking, morgen, vrijdag dan toch naar de dokter (ben hypochondrisch van aard) maar als het even meezit kom ik sowieso naar de meeting... al is het maar om iedereen even te zien en dan weer snel naar huis te gaan... maar mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn schroom... dus tot zaterdag... of er moet iets dramatisch gebeuren, maar ja, dat geldt voor iedereen......wilde ik even laten weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...