blacky Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 en dit anndere bels zou graag weten wat het zuiden des lands is wat nederland betreft ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Brabant en Limburg is het zuiden van Nederland Blacky!! Enschede ligt in Overijssel, dus hoger hoger, hoger voor jou, haha.Eerst had ik geen zin om te komen, nu steeds meer, maar nu moet ik werken de 19de....Tot wanneer kun je je nog opgeven, mócht het me lukken te ruilen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 brabant en limburg , indien mogelijk een stad bvb in de buurt van eindhoven .waar ik naar toe wil is of er iemand is die mee wil rijden , of dat ik mee kan rijden vanuit een nederlandse plaats waar ik voorbij zou komen legt deze belg het een beetje verstaanbaar uit ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Bedankt Delta!!!!Blacky, kijk hier eventjes: http://angel.brabantsdagblad.n...s/kaartvanbrabant.pdf(laden duurt eventjes..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2008 Okay, ik weet dus niet of ik kan komen. Ik hoop dat jullie dat snappen. X heeft gewoon heel veel zorg nodig en gezien ik geen auto heb.... Zie je het al voor je. X heeft een paniekaanval en ik zit zonder vervoer in Gelderland. Dus ik stel voor dat C, contact met mij opneemt en dan krijgt zij mijn reisgeld.En als het mij dan toch lukt geldt het aanbod nog steeds. Zusjes, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Ik denk dat men zich nog wel tot vrijdagnacht aan kan melden, maar als het dan opeens een heleboel tegelijk zijn dan wordt het wel wat krap met de hapjes.Dus mochten er nog veel mensen zijn die twijfelen, laat het dan a.j.b hier even horen.UPDATENieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)Hapjes en drankjes aanwezig, maar alle eigen baksels welkom.Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komenAangemeld voor de receptie:CorinneHoutje (Ik neem de hartige taart wel mee.)Benthe (Hartige taart)Safi (Appeltaart)TapasSammyLunaleeMarionGemMathildeStienRJBFlipsenLeeuwDeltaVisjeKohtjetotaal 17 mensenDegenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:MarjoBlackyKaia (iets vega's)Anjoaangepast...Dani komt nietaangepast...Rufus komt nietaangepast...Mieke komt nietaangepast...Delta komt welaangepast....Cacao kan helaas niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Ik heb vanmorgen aan mijn medestrijders en mederijders een uitgebreide mail gestuurd, dus het radarwerk is in werking gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2008 Stien, Tactus is heel dichtbij het station, dat kan haast niet fout gaan.Kohtje, leuk dat je toch komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Dat vind ik van jou nou ook, Marion.... en van de rest ook wel, geloof ik, hihi... doodeng...maar wel leuk hoop ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hierbij wil ik even doorgeven dat ik ik de 19e niet kom. groet Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hoi, ik heb jullie toch keihard nodig, ik kom de 19e!! liefs visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 ik wil bij deze aan geven dat ik wel kom .heb juist een hotel geboekt in enschede een beetje een verjaardagscadeau aan mijn eigen :-))ik weet dat indien ik niet kom ik er spijt van ga hebben dus ..........ik vertrek hier vrijdag ga slapen in enschede en ben de volgende dg heerlijk fris safi zet je ermij op por favor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Blacky, wat een suprise voor jezelf en wat SUPER LEUK dat je komt.Yougeeeeiiiiiiiii !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Visje en Blacky, hartstikke leuk, dat jullie ook komen.Cacao, voor jou vind ik het jammer, maar wie weet wat er nog in het verschiet ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 tja....:$ :angry:....ik hoor wel hoe het was en bewaak het fort hier wel HAVE FUN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ik denk dat men zich nog wel tot vrijdagnacht aan kan melden, maar als het dan opeens een heleboel tegelijk zijn dan wordt het wel wat krap met de hapjes.Dus mochten er nog veel mensen zijn die twijfelen, laat het dan a.j.b hier even horen.UPDATENieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)Hapjes en drankjes aanwezig.Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komenAangemeld voor de receptie:CorinneHoutje (Ik neem de hartige taart wel mee.)Safi (Appeltaart)TapasSammyLunaleeMarionGemStienFlipsenVisjeKohtjeBlackytotaal 13 mensenDegenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:MarjoAnjoTrees2 days62 hours3773 minutes226359 seconds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Safi, Ik meende van de week of vorige week gelezen te hebben, dat RJB niet kon komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Je hebt gelijk Sammy...helemaal vergeten zal het even aanpassen..we blijven wel lekker stabiel op 17 mensen zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Delta,Ik heb met mijn medereizigers ook alle 06-nummers uitgewisseld voor de zekerheid...... goed idee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Beste Allemaal,Helaas kan ik er tóch niet bij zijn as. zaterdag.Ik wens jullie een heel fijne ontmoeting en veel plezier met elkaar.Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Mathilde, dat vind ik jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Safi, met vandaag is mijn laatste kans op het kwijtraken van mijn weekenddienst verkeken ,voor jullie allemaal een hele fijne dag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Mathilde en Kaia,Ik vind het ontzettend jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Delta, Ik neem mijn mobiel mee.Maar ik hoef nu maar ongeveer 15 min. te rijden.Dus naar ik mag hopen ben ik er ruim op tijd. Kom n.l. nooooiiiit te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Heb me even niet laten horen... ben ziek..rare keelontsteking, morgen, vrijdag dan toch naar de dokter (ben hypochondrisch van aard) maar als het even meezit kom ik sowieso naar de meeting... al is het maar om iedereen even te zien en dan weer snel naar huis te gaan... maar mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn schroom... dus tot zaterdag... of er moet iets dramatisch gebeuren, maar ja, dat geldt voor iedereen......wilde ik even laten weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden