Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar


safidepafi

Aanbevolen berichten

Tja en mogelijk zit ik dan relaxt in de trein met een goed boek. En denk ik sh.. ben ik er nu al! ;)
Hierna verander ik in een trillend ........

Al nemen jullie al je huisdieren mee, inclusief man en kinderen die drempel moet ik toch over.
Een uitdaging voor mijzelf die ik zelf aanga toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Sorry, Deltatango, ik wilde niet generaliseren. Op zich is verlegenheid geen negatieve eigenschap, maar teveel ervan kan wel behoorlijk hinderlijk zijn. Hetzelfde geldt voor perfectionisme. Ook iets waar ik te veel van had, maar daar heb ik ondertussen een redelijke omgang mee weten te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is erg sneu Choco..maar wel begrijpelijk...hier moet ik ook de centen bij elkaar leggen of geld lenen.
Heb je die buurman nog aangesproken over het feit dat je de hond hebt moeten laten opereren?
et is moeilijk en misschien onmogelijk om tot een goed gesprek met die hondeneigenaar te komen, maar wie niet waagt die niet wint?
En misschien doe we eind van de zomer nog een reünie ergens bij een groot strand zodat we allemaal onze honden mee kunnen nemen dan gaan we Stien voorgoed van haar angsten afhelpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE

Nieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.

Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)
Hapjes en drankjes aanwezig, maar alle eigen baksels welkom.

Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).
Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.

Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:
-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen

- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.
-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus

-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .

Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen

Aangemeld voor de receptie:
Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
RJB
Flipsen
Leeuw
Delta
Visje
Kohtje
totaal 18 mensen

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Marjo
Blacky
Kaia (iets vega's)
Anjo




aangepast...Dani komt niet
aangepast...Rufus komt niet
aangepast...Mieke komt niet
aangepast...Delta komt wel
aangepast....Cacao kan helaas niet

Time until Saturday, 19 January 2008, 11:00:00 (Amsterdam time)
11 days
274 hours
16475 minutes
988515 seconds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas meld ik me af voor de receptie,
Ik heb me niet gerealiseerd dat het allemaal erg veel tijd in beslag zou nemen; als mijn dochter en ik wel zouden gaan, zoden we onze Bull zo'n 8 uur alleen moeten laten, en dat is echt teveel!

Ik heb opvang voor hem overwogen, maar dat gaat niet lukken, en het is een hond met nogal een gebruiksaanwijzing, dus mee kan hij ook niet.

Helaas, misschien in de toekomst een andere receptie of meeting, wat dichter in de buurt.

Ik wens jullie wel erg veel plezier toe!

Liefs, C
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij was ik degene die zijn hond mee zou nemen, tenminste naar Enschede toe dan.. qua vervoer. Ik heb vrienden in Enschede wonen dus wil de receptie combineren met een bezoek aan hun. Zij hebben ook honden dus mijn hond kan daar gewoon blijven of als jullie erg nieuwsgierig zijn dan wil ik hem ook wel meenemen, hij is namelijk gek op eten.... en eten.. en eten, dus zal dan voornamelijk onder de tafels zitten met zijn kop op je knie... ;) en de zaal stofzuigen...

maar voor zijn en mijn rust laat ik hem mooi bij zijn opvangadres!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, even samenvattend (want ik krijg ook al strezzzzzz):

Tapas reist met de trein naar Benthe en die komen samen met de trein naar mij toe. Corinne komt ook met de trein naar mij toe.
We halen dan Gem op. We zitten dan met zijn 5-en in de auto maar dat moet kunnen. Corinne is een spriet dus jullie moeten je samen op de achterbank vermaken en Benthe is ook geen olifantje. Ik wel maar ik mag voorin omdat ik moet sturen.

Aanwezig: water voor onderweg, plaids, veiligheidshesjes, ANWB-pasjes, diverse mobiele telefoons, noodrantsoenen met spiritusbranders, twee uitgebreide verbanddozen, suggesties? O ja ik heb extra jassen, warme kleding, handschoenen, sneeuwkettingen, vuilniszakken, enzovoorts.

We rijden over A'foort en pikken Gem daar op maar die wilde misschien met eigen vervoer? Ik ben het even kwijt.

Het is al over een wééék.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén week nogmaar?

Oh, jee, zijn er meer stations in Enschede, daar station Drienerlo genoemd werd?
Als ik het station uit loop moet ik dan recht vooruit, naar links of naar rechts?

Naar welke Enschede is de bedoeling, dat we sneeuwkettingen en overlevings pakket
nodig hebben? :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien en alle anderen die de weg willen weten naar Tactus

als je even naar de webpagina van :

Google gaat

en daar dan op het balkje MAPS klikt

en dan Institutenweg 1, Enschede intikt

dan krijg je te zien waar Tactus zit

als het goed is dank krijg je ook een wit vakje te zien met het adres, maar ook met de mogelijkheid de
Routebeschrijving: Hier naartoe te kiezen

klik daar op en vul dan Station Enschede Drienerlo, Nederland

en zie daar je krijgt de routebeschrijving naar Tactus....

let op dat is per auto...je kan natuurlijk ook gewoon over het gras lopen en in en rechte lijn bij Tactus belanden,.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...