Julius Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Das voordeel hadden die andere ook. Blijkbaar is er gewoon vraag naar wat zekerheid/bekendheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Julius, wat bedoel je met je opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Een lijstje is zo gemaakt:22 novemberBambamWomanJaneTheemutsAriCocoCpas.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Kan ik met iemand meerijden uit omgeving Amsterdam ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Neeeeheee Woman, please geen lijstjes. Dat gaat iedereen kopieeren en dan wordt de draad eindeloos. Gewoon ff opschrijven of je komt en dan checken we vlak voor de meeting ff. Ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Zoals ik al zei; Ik heb de ervaring dat dit in de eerste post bijgehouden word zodat dit ten alle tijden voor iedereen zichtbaar is en er ook carpoolers geregeld kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Ok BamBam. Mijn optreden is trouwens maar kort hoor, nog geen 10 minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Ok dan, bij deze ben je geboekt:DHaha. Goed van je!Ik hou wel een lijst bij in mn eerste bericht. Houden we overzicht.Het carpoolen kan men onderling regelen, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Is wel erg leuk, de zaterdag middag ervoor heb ik een zware workshop van een paar uur, s'avonds een besloten optreden en vrijdansen (moeilijk !) en dan de volgende dag bij jullie optreden. Nou dan zitten mn heupen iig lekker los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Meeting lijkt me heel erg leuk,maar heb een afspraak dan de 21ste zou mij dan ook beter uitkomen,maar probeer het te verzetten wanneer is de sluitings data??????Als het lukt kom ik ookMeiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Haal mij maar van de lijst.Heb toch iets op 22 november, mijn dochter moet op die dagoptreden met dansen dus daar kan ik niet omheen. Jammer!Ik wens iedereen heel veel plezier op de meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 BB zet mij maar op de lijst.Woman zoek ook vervoer vanuit Amsterdam, miss kunnen ze ons samen oppikken? Soothe, Dar, Tina? Zal dan wel mijn scootmobiel hebben alleen vrees ik dat we een dag eerder moeten vertrekken hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Woman als het niet lukt een lift te regelen dan schakel ik Valys wel in en mag je mee als mijn begeleider. Doe dit liever niet want ze zijn geen spat te vertrouwen wat tijd betreft maar als het niet anders kan dan doe ik het toch maar en kan je mee (met Zowie tuurlijk). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jeetje wat een datum weten jullie te pikken zeg:DIk wordt de dag ervoor 50!Weet dus nog niet of ik dat wel red? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Safi dan twee dagen feest???????/Zitten wij even goed met gebak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 staat in mijn agenda, ik doe mijn best om de 22e te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jotszels, dat gaat weer gezellig worden. Ik begrijp dat jij de taart meeneemt Saf:DMeiskeJane4AriWomanTheemutsDrupHermieCpasTapasHoutjeBolletjeAlbert RemmoKitEmmaRoosFrancescaBamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Tapas, nix je best doen. Komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 don't forget yourself BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 of was jij Jotzels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Hoi, Safi, natuurlijk kan je de dag nadat je vijftig bent geworden. Zij wij samen 50+ Kom, dame, wij hebben toch maar de mazzel dat we MAAR tot 66 jaar mogen doorsolliciteren zonder uitkering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 yoediehoeeeee,niet zo gek doen hoor!!niet mij vergeten de laatste heb ik gemist omdat dochterlief het nodig vond om op het politiebureau te zitten,tjeetje dat is trouwens een heel lang verhaal geworden!maar ik heb wel gezinsuitbreiding hierdoor gehadcdus het was het waard om de meeting te missenmaar nu???VOOR GEEN GOUD WIL IK HET MISSEN, ik ben er dus bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 BB en andere oud-meetinggangers,Was er in het verleden (gewoon, een open vraag!) een speciale reden waarom het altijd op zaterdag was en niet op een zondag?Niet dat de Tactussen zeggen: liever op een zaterdag want........ en dat de helft dan niet kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Neeeeeeeee Tas, wie kan JOU nou vergeten? Jij wordt ons nationale bijvoeder-project waarschijnlijk, arme lieverd met je veel te dunne ....... nou ja alles. We kunnen ook samen een act doen: de dikke & de dunne, hoe vind je die? .Maar ik heb nog een vraag (ja ik zit al de hele avond te piekeren, daar niet van, over iets anders, maar goed): Als Drup met Banjo komt, Woman met Zowie, en Tapas met Tapas, moet dat wel akkoord zijn en hoe weten we zeker dat dat goed gaat? Tussen de beessies onderling bedoel ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden