lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden kip kebab, gebakken krieltjes en rauwe biet geraspt met griekse yoghurt
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 minuten geleden zei lady jane: kip kebab, gebakken krieltjes en rauwe biet geraspt met griekse yoghurt Klinkt goed 😃
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jane Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goed wel Kaatje, een hele slome luie dag gehad tennis gekeken, op weg geweest naar t zwembad, maar zonder zwemspullen, goed excuus he. En nu een kaart aan het freubelen voor de buuf die morgen 77 wordt. en jij? spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden We zijn weer van een hoop spullen af. Draadjesvlees, boontjes, aardappelen en natuurlijk lekkere jus. Nu even relaxen. Zenn.😇
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: goed wel Kaatje, een hele slome luie dag gehad tennis gekeken, op weg geweest naar t zwembad, maar zonder zwemspullen, goed excuus he. En nu een kaart aan het freubelen voor de buuf die morgen 77 wordt. en jij? Op weg naar het zwembad zonder zwemspullen? Was je ze vergeten 😁.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: goed wel Kaatje, een hele slome luie dag gehad tennis gekeken, op weg geweest naar t zwembad, maar zonder zwemspullen, goed excuus he. En nu een kaart aan het freubelen voor de buuf die morgen 77 wordt. en jij? Lekker bezig zwemmen zonder spullen ? ik dokter geweest ,koffie bij me moeder en gewandeld kinderboerderij geweest en ijsje gehaald alleen 😂even bij me zoon op z’n werk geweest.boodschappen rustig aan erg pijn in me rug helaas lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei spirit: We zijn weer van een hoop spullen af. Draadjesvlees, boontjes, aardappelen en natuurlijk lekkere jus. Nu even relaxen. Zenn.😇 Lekker hoor draadjes vlees maak je vaak he @spirit ben daar ook gek op ga volgende week voor het eerst maken op de bbq vandaag zo’n gietijzeren pan gekocht hiervoor.👏ben benieuwd
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden nou ja vergeten? Ik had niet echt zin was het probleem meer denk ik. toen kon ik even lekker de markt op
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 😂 prima toch keertje leuk de markt ga morgen ook even denk ik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden