Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Marjolijn

Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen.

Geplaatst (bewerkt)

Ik had alleen even geen zin in  bepaalde flauwe  berichtjes . Dat mag ik dan ook zeggen toch?.  4 mei is belangrijk voor mij. Dusss

En mooi bericht... de politie houdt mijn adres en mijzelf in de smiezen. Zo fijn.... en ze hebben die bewuste meneer ook in het oog. Of andersom? Haha. 

Ik voel me gehoord en gezien en blij met hen.  Er is een soort nooddossier. 1 belletje en ze zijn er. 

Ik ga dus lekker slapen straks. 

En vooral dankbaar in vrijheid te leven. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst
26 minuten geleden zei Quinn:

@Marjolijn

Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen.

Dat dus. Hier word ik blij van. Want het is zo waar. Daarom waardeer ik het leven enorm. Dank je wel Quinn. Jij snapt mij. 

Geplaatst (bewerkt)

Beetje ontroerd en verdrietig. Beetje veel.  Ach ja. Joods.  

Ach ja.. dat mag ook. 

En nu  om 2400 uur.... en verder.....en nu is het ... bevrijdingsdag....   

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)

Ik ga een lange meditatie doen van mijn app.  Lijkt mij goed nu.  Het is even....uhh. ingewikkeld.  .

En okido...het is inmiddels 5 mei. Bevrijdingsdag.!. 

bewerkt door Marjolijn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...