Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: En @Kaatjemamaook deze dag genaild! Dank je blij mee was geen makkelijke klus maar wel geklaard 😜
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 38 minuten geleden zei Hadocque: Ga ik niet doen, ik ben geen absolute afzweerder. Maar Rietsj en Jane, ga goed. ALhoewel, Riets, al die trouwplannen, wat blijft er nog over dan? En Spirit, respect, het eeuwige gestruikel is over. Toch ergens n knop om. Jij blijft eerste keus hè 😍 Hadocque reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn om te lezen dat het al stukje beter gaat @Marjolijn Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 59 minuten geleden zei Kaatjemama: Fijn om te lezen dat het al stukje beter gaat @Marjolijn 27 minuten geleden bewerkt door Marjolijn .
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik doe warme melk en meditatie Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Marjolijn: Dank. Zo ziek weer. Rotziekte Echt naar zeg 🥺
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 13 uur geleden zei Senna34: Goedemorgen, Hier de jongste opgehaald van een avond uit. 6:15 was ik weer thuis incl het thuisbrengen van wat vrienden. Ik ben er nu weer een poosje vanaf, we rouleren altijd samen met andere ouders. Nog even terug naar bed geweest. Vanmiddag een afspraak bij een autobedrijf, ik had een leuk autootje zien staan. Is het wat geworden met het autootje?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oja zal na het klagen toch nog iets positiefs zeggen over vandaag 🧡 bijna geen geld uitgeven En hele belangrijke morgen hoef ik me niet aftevragen of ik me wel oké hebt gedragen 😂😂😜
garfield076 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Rosee: @garfield076ik herken dat zo goed! Blij dat deze dag voorbij is. Voelde me een soort toeschouwer van alles en iedereen om me heen, gaf een eenzaam gevoel. En een soort van fomo. Ook ik vind een aantal dingen niet meer leuk zonder alcohol en dat gaat eigenlijk niet weg. Maar ik geloof dat ik ze ook niet meer leuk vind met alcohol, dus tja. Het is wat het is. Stel dat je toch had gedronken, dan had dat je van binnen waarschijnlijk ook niet gegeven wat je zocht. Heb je dit gevoel alleen op dit soort momenten of houdt het al een tijd lang aan? Vind het sterk van je dat je ondanks alles toch niet naar de fles grijpt! We did it!
Marjolijn Geplaatst 53 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 53 minuten geleden (bewerkt) En nu... beroerd . Belabberd... MAar ik ben er nog. Zullen we morgen het leven vieren?? Hebben jullie zin iets leuks te vertellen elke dag? Bijvoorbeeld... ik drink niks meer en ik had zo een leuk babbeltje met de buurman beneden (en dat was echt hier). 51 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Hadocque Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Er is geen recht op leukheid. dealtijdleuke
Marjolijn Geplaatst 44 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Sorry. Wasmaar een ideetje.
Marjolijn Geplaatst 34 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Idee: elke dag iets positiefs opschrijven ook al was de dag verder oliebollen met appelflappen. Dus... bijvoorbeeld.leuk telefoongesprek gehad... Ik heb vandaag een mooie ervaring gehad. Ik kon weer iets wat ik eerder niet kon. Heee. Ik ben weer.. Zou Iets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden