bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen gaat het vast beter @garfield076 garfield076 en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vind jou vrouw je nu niet leuk meer @garfield076? Valt het je zelf zwaar? Van mij hoeft het ook niet meer hoor, die drukte en dan al dat gezuip. Het loopt altijd uit de hand door drank.
garfield076 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei bumperjim: Morgen gaat het vast beter @garfield076 Dank je wel. Zojuist zei spirit: Vind jou vrouw je nu niet leuk meer @garfield076? Valt het je zelf zwaar? Van mij hoeft het ook niet meer hoor, die drukte en dan al dat gezuip. Het loopt altijd uit de hand door drank. Dat is een hele goede vraag. Is het echt zo of is het mijn eigen perceptie. Feit is dat we wel in een relatiecrisis zitten nu en dat ik thuis echt niet de leukste ben. Ja, ik wil doorzetten maar het kost me nu echt moeite om de voordelen te zien
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Marjolijn Maja Fonny 🌞 Kaatje MaryArt Yvonne hub Stormy69 Spirit
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De trek overvalt ons een beetje. We hebben heerlijk gespeeld en zitten allebei nog even in de muziekroes. Sterk zijn nu. We gaan de hond ophalen bij m'n zoon en naar huis. Daar nog even nagenieten zonder drank. Wel fijn dat mijn lief het zelf toegaf dat hij trek had. Zo kan erger voorkomen worden. We hebben niets in huis, alleen Cola. Aan de cola dus straks en dan eten. Rotdrank. We hebben het evengoed wel naar ons zin.
spirit Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Trek is al over. Morgenavond zwemmen en mijn vriend moet gewoon werken. De vrijmarkt is weg en het feest is over. Het blijven instinkertjes, dit soort dagen, maar hij is weer voorbij. We hebben heerlijk gemusiceerd. Vroeger gaf ik thuis nog even een toegift. Nu ben ik blij als ik straks zit.
spirit Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Moet je toch niet aan denken om morgen een kater te hebben. 🤨
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden