Marjolijn Geplaatst gisteren om 17:08 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 17:08 Maarrrrrr... ik tik wel de drie weken aan vandaag. Dat dan weer wel. Het begint er een beetje op te lijken. Nu weer poosje horizontaal.
Marjolijn Geplaatst gisteren om 19:35 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:35 (bewerkt) Weer iets belangriks geleerd vanavond over het av- pad. Enorme craving had ik. Zakt nu. En ik zie nu dat craving steeds komt als ik het door de chronische ziekte ook moeilijk heb. Pijn speelt daarbij een heel heel heel erg grote rol. Niet een of ander lullig pijntje. Maar de pijn die allesoverheersend en niet te mijden is . Waarbij ik letterlijk zo'n dag vrijwel niks meer kan. En alcohol is helaas een fantastische pijnstiller . Vele malen effectiever dan allerlei medicinale pijnstilling als morfine, oxycodon etc etc. Hoevaak heb ik alcohol in mijn leven wel niet ingezet? En aan drank is altijd te komen. Ik denk dat vrijwel iedereen hier dat wel weet. Dus eigenlijk moet ik vandaag blij zijn dat dat patroon nu volledig duidelijk is. 😑 Ik snap nu ook meer en meer mijn huisarts die eens zei dat ik misschien maar eens moet aanvaarden dat ik niet ( meer) zonder zware pijnstilling kan. Ik gooi dit berichtje ook op mijn draadje .om niet te vergeten. Dat laatste lukt me nu niet. Krijg ik steeds een ander bericht. 2 minuten geleden bewerkt door Marjolijn Laatste zin erbij gisteren om 19:57 bewerkt door Marjolijn Overzetten lukte dus toch :) Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En vandaag dus 3 weken en 1 dag.... mooi. Ik hoop dat je langzaam maar zeker toch weer wat op gaat knappen...
Kaatjemama Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Op 2-5-2026 om 19:08 zei Marjolijn: Maarrrrrr... ik tik wel de drie weken aan vandaag. Dat dan weer wel. Het begint er een beetje op te lijken. Nu weer poosje horizontaal. Gefeliciteerd met je 3 weken 💪🏻❤️🥳 Marjolijn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden