Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Hallo, Ik heb mij zojuist aangemeld bij dit forum.Ik lees al een tijd mee, maar dat voelt een beetje als gluren bij de buren. Vandaar mijn aanmelding. Ik heb veel periodes van drinken afwisselend met droge periodes gehad. Ben al wat ouder en wil nu echt serieus aan de slag. Vandaar de aanmelding. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welkom Marjolijn. Een goed streven om te stoppen met drinken. Zeker op oudere leeftijd, kan je lichaam dat steeds minder aan. Hoelang ben je gestopt of wanneer ga je stoppen? Wat is je doel?
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik was in het najaar weer langere tijd gestopt en was zo dom om weer te gaan drinken na een voorval. Met huisarts afgesproken af te bouwen. Daar ben ik nu bijna doorheen. Doel is volledige abstinentie. 59 minuten geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling
Yana Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Afbouwen is een hele prestatie, voor bijna iedereen is dat veel moeilijker dan stoppen. Goed bezig!
Marjolijn Geplaatst 46 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Ik vind het ook ( eerlijk gezegd) een flinke klus, maar ben er bijna, dus wil nu echt doorzetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden