Rosee Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 18 minuten geleden zei Artax: Nachtpact Reacher Quinn Maja A. Rosee
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Maja A. Rosee Jane
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 4 uur geleden zei Quinn: En misschien iets bedenken om in huis te doen naast veel rusten? @stroumfke ja tv kijken op mijn tabletje op mijn bedje op het forum zitten een boek lezen
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Maja A. Rosee Jane stroumfke
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden toen ik tiener was had mijn vader rare trekjes dan zaten we in de living en er werd geen woord gezegd ik wou dan bv naar mijn kamer gaan maar ik mocht niet weg ik moest terug de zetel in en dan keek hij naar mij zonder iets te zeggen ik had een akoustische gitaar en die heeft hij voor mijn ogen kapot gegooid ik had in die tijd dromen dat hij mij zou verkrachten ik kan tot nu toe nog steeds geen volwassen relatie aan
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik had mijn raarste ervaring met mijn moeder en toen was ik pas 5, nooit verwerkt en nu nog steeds mijn hoofdprobleem
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Ik had mijn raarste ervaring met mijn moeder en toen was ik pas 5, nooit verwerkt en nu nog steeds mijn hoofdprobleem daar kan ik inkomen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden