Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja dat vertrouwen in zijn nuchterheid moet echt groeien hè @Kaatjemama. Ik kan me voorstellen dat je schrikt, hopelijk is het de allergie.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @ReacherIk hoop het ook. Me reactie is gelijk boos verdrietig en dat terwijl er misschien niets aan de hand is. Maar ja ze zeggen ook welis waar rook is is vuur.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik kan er nu gewoon niets mee ik ga straks pas naar bed als hij slaapt Morgen weer een dag en hopen dat niet zo is.en ik het helemaal verkeerd zie
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je kunt het ook rechtstreeks vragen en uitleggen dat je eerlijkheid wilt en niet graag achterdochtig wil zijn. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja maar even proberen niet te piekeren, tot het echt nodig is. 🫶🏼 Trusten.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: Je kunt het ook rechtstreeks vragen en uitleggen dat je eerlijkheid wilt en niet graag achterdochtig wil zijn. Of wat LJ zegt. Zij geeft altijd wel goed advies.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei lady jane: Je kunt het ook rechtstreeks vragen en uitleggen dat je eerlijkheid wilt en niet graag achterdochtig wil zijn. Dat snap ik wat je bedoeld en dat ik ook vaak maar hij wordt echt niet blij van als ik heb soort van vraag /beschuldig van drinken en zegt dan dat ik hem moet vertrouwen en hij zou nooit toegeven. Hij is stukadoor en moest vandaag een plafon stukken in de warme mega zwaar. En die allergie zie geen geld van de rekening verdwijnen dus hou het voor nu hier even op. Maar ik hou het weer even extra goed in de gaten. bedankt voor het mee lezen heel Lief 🥰
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden