stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Bob: Natuurlijk niet, @stroumfke. Het is maar een gevoel, meer niet. ja das waar ik heb even met mijn psychiater gebeld nu kan ik weer even verder
Maverick Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Elke keer dat je niet toegeeft aan je craving krijg je het bewijs dat craving altijd weer overgaat, zonder uitzondering. Zolang je niet toegeeft groeit dit besef stukje bij beetje. Dat maakt dat stoppen in het begin zo lastig lijkt en in een later stadium al veel makkelijker. Het ervaren van craving en het leren ermee om te gaan vond ik ook niet altijd even makkelijk, maar met elke keer dat ik de zuchtpartij met succes had uitgezeten groeide mijn zelfvertrouwen een piepklein beetje terug de goede kant op. Uiteindelijk bleken heel veel piepkleine beetjes zelfvertrouwen genoeg om mijn cravings het zwijgen op te leggen. Goed dat je het hebt gemeld, in de actie gaan werkt(e) bij mij ook altijd goed. Zucht/Goesting gaat altijd weer over! 1 uur geleden bewerkt door Maverick Woordje
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei Maverick: Elke keer dat je niet toegeeft aan je craving krijg je het bewijs dat craving altijd weer overgaat, zonder uitzondering. Zolang je niet toegeeft groeit dit besef stukje bij beetje. Dat maakt dat stoppen in het begin zo lastig lijkt en in een later stadium al veel makkelijker. Het ervaren van craving en het leren ermee om te gaan vond ik ook niet altijd even makkelijk, maar met elke keer dat ik de zuchtpartij met succes had uitgezeten groeide mijn zelfvertrouwen een piepklein beetje terug de goede kant op. Uiteindelijk bleken heel veel piepkleine beetjes zelfvertrouwen genoeg om mijn cravings het zwijgen op te leggen. Goed dat je het hebt gemeld, in de actie gaan werkt(e) bij mij ook altijd goed. Zucht/Goesting gaat altijd weer over! das waar wat je zegt zal hier meer aan denken als ik craving heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden