Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei flavieke: ik wil geen enkel woord meer horen over een lange opname daar help je mij niet mee ik wil ook geen woord meer horen over mijn zogezegde onbekwame begeleiding daar help je mij ook niet mee en ik zal bewijzen dat ik nuchter kan worden en blijven daar geloof ik in Zo, dat klinkt helder en krachtig Flavieke, zet 'm op, ik geloof ook in jou! flavieke reageerde hierop 1
flavieke Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Doe het en daarna kan je zeggen dat het is gelukt. 1 uur geleden zei bumperjim: Doe het en daarna kan je zeggen dat het is gelukt. zeker weten!!! lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oke mij goed, je hebt in het verleden altijd de juiste mensen vertrouwd en zult dit blijven doen. Toch nog dit bij mijn eerste opname in Terlinden2 was ik zeker geen 60 en daar was nog een iemand die nog jonger was als ik in opname. flavieke reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden