Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei flavieke:

ik doe met je mee

Ik geloof je. morgen halen we niets in huis deal? Als begin. In dat boek dat ik nu aan het lezen ben, is alles erop gericht dat we zelf keuzes kunnen en mogen en moeten maken. Als ik morgen drank zou kopen voor een roes, kort geluk, is het dat dan ECHT waard? We hebben op elk moment de keus om het te halen of... niet. Top dat je mee doet. We gaan het niet alleen proberen he. We gaan zorgen dat het lukt. Wie doet er nog meer mee? 

Geplaatst
4 uur geleden zei Rudo:

Ik geloof je. morgen halen we niets in huis deal? Als begin. In dat boek dat ik nu aan het lezen ben, is alles erop gericht dat we zelf keuzes kunnen en mogen en moeten maken. Als ik morgen drank zou kopen voor een roes, kort geluk, is het dat dan ECHT waard? We hebben op elk moment de keus om het te halen of... niet. Top dat je mee doet. We gaan het niet alleen proberen he. We gaan zorgen dat het lukt. Wie doet er nog meer mee? 

ik beloof je dat ik niks in huis haal

Geplaatst

@Rudo Als je mee wilt doen met een groep mensen die iedere dag beloven niet te zullen drinken dan kan je je ook aansluiten bij ons Dagpact. We hebben ook een arresleepact waarop we beloven niet te zullen drinken tot en met 31 december. Flavieke staat daar ook op maar helaas heeft zij allang weer gedronken. Ik zou zeggen kom er gezellig bij staan. 

Geplaatst

In de zomer van 2021 beloofde ik mezelf nooit meer te drinken. Zodat de jonge vrouw die ik in de Paaz leren kennen had en smoorverliefd op was me nooit of nooit dronken op straat zou kunnen zien. Lang duurde het niet want in de herfst was een nieuw opname nodig. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...