flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik heb craving maar ik ga niet drinken in het verleden ging het de 2de dag beter dan de 1ste dag maar nu dus ni ik ga niet drinken misschien kan ik de opname nog vermijden ik wil niet binnen gaan ik wil mijn katertje weer geen hele week alleen laten ik redeneer dat als ik ambulant nuchter kan worden en blijven ik gn opname nodig heb wat denken jullie
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik dacht dat je nieuwe opname al geregeld was? Ik wilde Femke ook niet alleen laten, maar de psychiater liet me geen enkele keus.
flavieke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 26 minuten geleden zei renaldo61: Ik dacht dat je nieuwe opname al geregeld was? Ik wilde Femke ook niet alleen laten, maar de psychiater liet me geen enkele keus. de opname is geregeld en ik zal gaan zie er alleen tegenop
flavieke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik ben nr de winkel geweest was van plan om wijn te gaan halen maar heb het niet gedaan heb 2 kleine chipskes gekocht nu veilig thuis en nuchter
flavieke Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden heb de nm nuchter kunnen doormaken even een moeilijk moment toen ik nr de winkel ging stap 3 de avond ik ga nu rustig tv kijken tot straks Francoise reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedzo flavieke , vandaag drink ik niet!! Zet desnoods een kookwekker als de craving je overvalt !
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kookwekker? Leg even uit... Ik ga over een paar dagen stoppen en kan nog genoeg trucjes gebruiken 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden