Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Persoonlijk zou ik me weinig zorgen maken met van drie flessen wijn naar o gaan, maar het is goed dat je huisarts tranxene heeft meegegeven. Ik hoop dat je huisarts wel benadrukt heeft om alcohol niet met tranxene te combineren want dat versterkt de werking. Goed dat het zo snel gaat en natuurlijk is het logisch dat ze een bepaalde reserve behouden voor collocaties.
flavieke Geplaatst 22 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 1 uur geleden zei Mormel: Persoonlijk zou ik me weinig zorgen maken met van drie flessen wijn naar o gaan, maar het is goed dat je huisarts tranxene heeft meegegeven. Ik hoop dat je huisarts wel benadrukt heeft om alcohol niet met tranxene te combineren want dat versterkt de werking. Goed dat het zo snel gaat en natuurlijk is het logisch dat ze een bepaalde reserve behouden voor collocaties. ja ik ga daar ni op drinken
flavieke Geplaatst 19 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 minuten geleden ik ben de vm goed doorgekomen nuchter stap 2 de nm ik ga het rustig aan doen rusten en wa tv kijken ik voelde mij ni zo goed in den oc maar ik denk niet dat het aan het oc lag ik denk dat dit komt omdat ik ni goe ben tot strakjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden