Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Jaja, vandaag 55 dagen AV geeft mijn app aan, maar nee, deze dame dacht na 18 dagen toch weer een wijntje te kunnen doen tijdens een feestje. Zo vrij en trots ik me voelde in het begin, zo overprikkeld en eenzaam ik me daarna voelde. Waarom is die verdoving zo belangrijk voor mij…..

Mijn omgeving is doordrenkt met en omringd door alcohol, mijn partner en ik hebben bijna slaande ruzie gehad met een uit de hand gelopen feestje bij ons thuis. Er is zo ongelofelijk veel alcohol doorgegaan met zijn vriendengroep, van ‘s ochtends 11:00 tot bijna 00:00 uur. Mijn vriendin kwam ook en we hebben even meegedaan, maar dit voelde zo slecht. Ik heb ook tegen mijn partner gezegd dat dit niet meer de wereld is waarin ik wil zijn. Ik drink weer iedere dag, de hele dag door en elk weekend drinkt hij ook veel te veel (door de week niet)! We hebben waardeloze weekenden, door ons drankgebruik. Tjonge, wat vind ik het moeilijk, hij zegt wel dat hij met mij mee wil doen als ik wil stoppen, maar ik voel aan alles dat ik hem teleurstel dat ik niet alleen in het weekend kan drinken. Hij is binnenkort jarig, die vreselijke kerstdagen, we zijn uitgenodigd door vrienden met oud en nieuw. 

Ik weet dat het me siert dat ik per direct stop, het is nu zondagavond en dan voel ik dat ik er voor de volle 100% voor kan gaan, maar morgen is dat gevoel weer weg. Ik zit eraan te denken om voor het eerst met Antabus te beginnen, maar dit maakt me angstig. G*dv•rd\mm&, wat een k*tzooi.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...