Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik weet niet of dit de juiste plek hiervoor is maar probeer het. In dit draadje mag en kan je forummers gedenken die ons ontvallen zijn en indruk op je hebben gemaakt. Met vooral fijne leuke heugenissen aan hen. Ik ken er velen helaas en leven nog voort in mij. Ik las pas hier dat @ikkanhet was overleden. Kreeg maar geen reactie op mijn app. Dan voelde ik het al natuurlijk al aan. En toen las ik het hier. Ze kon dat zelf niet meer appen natuurlijk. Mooiste wat ze tegen mij zei: Je bent zo een leuke man als ik het kan dan kun jij het ook. Bijzonder want we hebben het zo vaak samen geprobeerd om te stoppen met drinken. Toen zij het bleef volhouden, dacht ik dan doe ik het ook blijvend. Dierbare vrouw. Mis haar echt. En nog 1 van de velen, meerderen zullen haar niet kennen. Ze had meerdere namen hier. Pipi, Pippi en meer. Al jaren geleden, we lagen vaak in de clinch Maar kwamen later meer op 1 lijn. Ik ben lastig, zij was dat ook maar zo eerlijk als wat. Haar mis ik ook heel erg. Zo vaak discussie mee gehad maar zo waardevol. Voor haar zelfgekozen dood heeft zij mij een lief bemoedigend bericht gestuurd. Hoop dat ze mee kunnen kijken en fijner en mooier zitten daarboven? Waar dan ook. Mormel reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden