Frans Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Dames/heren,Nee, geen afscheid van dit forum. Ik vraag u even aandacht voor het volgende...Toen ik me aanmeldde op het forum enkele weken terug was ik ervan overtuigd dat ik prima zij aan zij met alcohol zou kunnen leven. Zo nu en dan een drankje zou absoluut geen kwaad kunnen dacht ik.Nu ik enkele weken verder ben ga ik een weloverwogen stap zetten.Dat is tevens ook de reden dat ik hier een apart topic voor aanmaak. Een stok achter de deur waar ik mezelf ga dwingen minimaal dagelijks een post te plaatsen van mijn vorderingen. Conclusie is dat drank en ik niet samengaan. Dat betekent dat ik vanaf vandaag (lees: NU) afscheid zal nemen van mijn voormalig (misschien wel) beste maatje...Met andere woorden... Vanaf vandaag volg ik jullie allen als zijnde geheelonthouder!Symbolisch zal ik mijn onderschrift aanpassen...Ook ik ben ADB!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Heej VicsterStrak plan!!!!!!Nu nog je eraan houden dan komt het helemaal goed met je echt wel.maar knap vind ik het wel van je hoor dat je het nu zelf inzietKnuffie voor een dappere dodo;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Goede keus Vic. Kun je gaan ervaren wat het is om helemaal je pure zelf te zijn.Zoals de natuur het bedoeld had.Het geeft mij vooral rust, helemaal niet meer drinken.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Geweldig kerel. Heel veel suc6. Jij gaat er komen en kan binnenkort een voorbeeld zijn voor heel veel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Vic, volgens mij ben je al behoorlijk vrij en zonder schuldgevoel.Jouw intenties zijn goed. Je gaat het doen hè?! Super joh!Laat nog van je horen hoor!!Ben ook benieuwd hoe jouw eenzame stoppoging met het roken je afgaat.Jammer dat ik niet meer steunend kon zijn!xxxxxxCathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hallo geheelonthouder;)Supergoed dat je de knoop hebt doorgehakt! Ga ervoor! Heb zelf ook mijn stopdatum in mijn onderschrift gezet, voel dat toch als een steuntje in de rug. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik ben zomaar benieuwd hoe het met Vicster gaat!Jammer is dat.... wanneer mensen na een poosje niets meer laten weten.Maar sowieso mag er meer beweging komen in de draadjes hier.Vind ik!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden