angie Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Angie en drink nu 2 jaar behoorlijk veel. Ik ben maandag naar de ha geweest hiermee aangezien ik de laatste tijd black-outs heb en dingen vergeet. Ook wordt ik agressief. Wat niet echt meehelpt is dat ik bedrijfsleider ben in een restaurant. Hiervoor ben ik al eerder verslaafd geweest alleen toen 6 en een half jaar aan cocaïne. Daar ben ik zelf afgekomen. Alcohol is alleen veel makkelijker omdat het overal te krijgen is. Ik heb nu inmiddels 10 dagen niet gedronken. Ik hoop dat het me lukt. Groeten angie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 angie welkom. super dat je al 10 dagen droog staat. heeft de ha je wat voorgeschreven of doorverwezen? wat knap dat je alleen van de cocaine af bent gekomen, nou met een beetje hulp van de ha en een beetje van het forum moet het je toch ook lukken met de alcohol dan. zet 'm op. kom je naar ditjes en datjes?( dat is onze huiskamer) daar zitten veel lotgenoten die je kunnen bijstaan op moeilijke momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Welkom Angie! Alcohol is idd gemakkelijker te krijgen. En als de knop om is kan het zomaar zijn dat het ook makkelijk is te weigeren. Je kunt ook de hele dag taart kopen en chips en toch geven we daar meestal niet aan toe. 10 dagen zonder, dan heb je het ergste gehad als het goed is. Houd de focus op wat je wel positief voedt en beloon jezelf daar dan mee! Het is echt te doen, en het forum kan je door de momenten heen helpen, mits je er bent en schrijft natuurlijk. We zijn er allemaal doorheengegaan, vaak zelfs met 10tallen drankjaren. Wij kunnen dit Angie. Er is een prachtlied naar jou vernoemd, waarop ik na de spinningles meestal de coolingdown doe: ain't it good to be alive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ook van mij welkom, Angie. Wat goed dat je 10 dagen niet gedronken hebt. De eerste klapper heb je binnen. Heb je nog veel trek in alcohol? Heb je de dagdraad al ontdekt? HIer zijn we meestal te vinden, bijna het klokje rond. Het kan daar gaan over dagelijkse dingen, maar als er iemand hulp vraagt zijn we er voor hem/haar. Zelf heb ik nu ruim een half jaar niet gedronken. Niet altijd even gemakkelijk, maar ik vind het de moeite meer dan waard. Succes en ik hoop je vlug te lezen op de draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Hoi Angie, Wat goed van je dat je hier bent gekomen. En super dat je al een tijd niet gedronken hebt. Hoe lang ben je al van de cocaine af? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het verschil zal wel merkbaar voor je zijn, denk ik, nu je niet meer drinkt? In ieder geval heel veel succes en sterkte gewenst met jouw stoppen! Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Welkom Angie, ook van mij hier. Goed dat je hier bent gekomen, een eerste stap. Lees hier maar veel. Je zult veel herkenning en erkenning vinden. 10 dagen al droog, das al een goed begin. Ga zo door. Veel succes en ik hoop je vaak te zien. P.S. Je hebt dezelfde naam als mijn dochter, en het liedje van de Stones is niet naar jullie vernoemd, maar jullie zijn naar het liedje vernoemd. ( Jane) Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Hallo Angie, Ook van mij welkom hier. Zoals je ziet zitten we allemaal in hetzelfde schuitje. We proberen elkaar te steunen en te motiveren om de alcohol de baas te worden (AdB). Een jarenlange gewoonte heb je niet één-twee-drie afgeleerd, maar met moed en volharding kunnen we alles! Jij hebt laten zien dat je sterk bent, want een cocaïneverslaving is ook niet niks; dat heb ik in mijn omgeving wel gemerkt. Je zult op het forum zien dat er wel meer mensen een dergelijke verslaving hadden, of blowden. Zet hem op hoor. Je leven wordt zoveel echter zonder drank. Niet altijd gemakkelijker, maar je leeft tenminste. Veel succes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angie Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Bedankt voor jullie reacties. @ Igor nee ik heb niks voorgeschreven gekregen omdat mijn huisarts zei dat ik 10 dagen ijs gedronken had en geen bijzondere afkickverschijnselen had. @zonnetjes het is het makkelijker maar ook moeilijker. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Mijn vriend snapt in ieder geval niet wat ik bedoel. @acer ik ben nu ruim 5 jaar van de cocaine af. Ben nog wel eens de fout ingegaan maar niet meer het heftige spul zeg maar. Toen heb ik een knop omgezet. Eigenlijk net als met de alcohol van tot hier en niet verder. Maar merk wel dat het erg moeilijk is. Ook ivm mijn werk. Net als vandaag als iedereenaan het bier is en je wilt eigenlijk 1 slokje nemen. Ik had het bijna gedaan maar heb het toch niet gedaan uit angst voor controle verlies zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi angie Welkom hier... Die angst van dat slokje is gegrond dat slokje werkt niet bevredigend en wat daarna gebeurd hoef je niet te raden Goed bezig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden