bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja Em. Zo ben ik altijd geweest, maar daardoor is het door mijn ouders, (mijn sex. gevoelens )helemaal in de grond gedrukt, en ben er erg bang voor gemaakt. Ik durf dus geen orgasme te krijgen.Dit is ook een van de reden waardoor ik aan de drank ben gegaan. Er wordt een heel esensieel gevoel, weg gepraat. Ik ben er zo bang voor. Wat een opvoeding allemaal kan verpesten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Vie die vleesbomen heten myomen of hoe schrijf je dat. Ja maar ze worden groter toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hahahaha die Bekkie, nou ik kom nog een aardig end hoor. nee ik begrijp wel wat je bedoeld. Het schijnt met een man lekkerder te zijn. Ik heb daarentegen niet zo'n prettige ervaring met mijn manneke. Die was alleeen gericht op zichzelf, en ik op hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bol, die schijnen te verdwijnen als je in de overgang gaat.Mezelf vingeren vind ik geen probleem trouwens, heb een levendige fantasieMaar heerlijk lang zoenen Bekkie vind ik ook wel heel fijn, dat hij er echt helemaal voor me is, en knuffelen.Hoe oud ben jij, dat heb ik even vergeten. Ik ben 50, en heb pas op mijn 46ste de ware ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Maar ik ga afsluiten voor vandaag want er komt nog een mooie film. Ff naar de huiskamer toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Slaap lekker bolletje, enne heel erg bedankt voor alle steun. Sweet dreams meis en tot morgen.Liefs xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 quote: Originally posted by: VieBol, die schijnen te verdwijnen als je in de overgang gaat. Mezelf vingeren vind ik geen probleem trouwens, heb een levendige fantasie Maar heerlijk lang zoenen Bekkie vind ik ook wel heel fijn, dat hij er echt helemaal voir me is, en knuffelen. Maar dan moet met al dat gezoen, wel alles schoon zijn. Ik houd niet van luchies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 En of dat veel kan verpesten Bol, verel mij wat he?Wel jammer dat je geen orgasme durft te krijgen, mss komt dat nog?Vie, lastig hoor hé, maar mss toch wel doen, naar de ginnekeloog, haha, nee serieus, het kan nog wel een tijd duren hoor dat je die menstruatie kwijt bent, ik zou er over denken als ik jou was.Bekkie, knuffelen hoeft niet persé door een man toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 jeetje wat zijn we openhartig, maar moet kunnen he anno 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 hoezo, poets jij je tanden dan niet Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 uhhhh emmaroos hoe knuffel je dan zonder een man? misschien stomme vraag hoor maar vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bekkie, is er wel eens iemand op jou afgeknapt dan, dat je zegt: te? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Neee Bekk, ik bedoel als je behoefte hebt aan een knuffel dan kan een goede vriendin je die ook geven. Ik bedoel nu niet de seks maar soms kun je erg behoefte hebben aan een knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 emmaroos een knuffel kun je idd van iedereen krijgen d8 even dat je uitging van het sexuele vlak.eigenlijk heb ik toch meer met knuffels van mannen op het sexuele vlak jeetje spreek mezelf tegen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nou, ik zal een geheim verklappen, en wie het doorvertelt....Ik was nog maar pas verliefd op mijn huidige man, maar het was nog helemaal niet serieus. Nog niet echt, tenminste. Toen heb ik een minnaartje gehad van net twintig jaar, die er geen genoeg van kon krijgen. Echt zeg!Maar hij was om zo te zeggen, verbaal toch wat minder vaardig dan een man met wat meer jaren.Nu doe ik het maar in compromis: iets minder vaak dan ik zou willen, maar met iets meer diepgang.Oeps, ging dit nu over de overgang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 hihi vie overgang en sexuele driften misschien nieuw draadje,maar ik snap je, zou het alleen nooit kunnen in een relatie ben zo monogaam als de neten. En ik heb niets met jongere mannen, val op oudere mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nee, haaaaaaaaahahahahahahhaha, dit gaat meer over seks.Vie, je bent dus echt een slettebak, hahahaha, je weet wel wat ik bedoel he, hahahaha.Voordat iedereen nu in shock is wat ik tegen je zeg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ben niet zo gauw in shock, kan wel wat hebben en vind het eigenlijk wel wat hebben, mits er nu maar geen mannen komen, kunnen we die niet schiften? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 tis wel een mooie "overgang"van het ene onderwerp naar het andere onderwerp Viehahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja Emmaroos, niet voor niks zei mijn zus tegen me dat ik een slet ben. Maar toen het eenmaal gebeiteld zat tussen J. en mij, heb ik ook nooit meer een ander gewild.Ik val ook op oudere mannen Bekkie, mijn lief is 13 jaar ouder dan ik. Toch kun je je daar in vergissen. Op een bepaalde manier is hij een grote broer of een pappie voor me, de wijze man die me zal leiden, maar volgens mij zijn uiteindelijk alle mannen, jongetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 *verwijderd door de moderator* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ziza dit is voor vrouwen met behoeftes en die in de overgang zijn owowowowowowoShipsssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ziza, er werd verzocht om hier geen mannen in te mengen. Je hebt alle recht, het is een openbaar forum, maar enige tact zou ik wel gewaardeerd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden