Vincenzo Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedenavond iedereen, Ik vind het moeilijk om een bericht te plaatsen maar voel aan alles dit ik dit moet doen. Ik heb dit forum als tip gekregen van mijn moeder. Mijn moeder heeft hier heel veel aan gehad en drinkt nu al 18 jaar niet meer. Heb ik echt zoveel respect voor! Maar goed, ik ben een man van 30 en kamp al vanaf mijn 14/15e met verslaving. Door omstandigheden woon ik nu ongeveer weer een jaar bij me moeder. Het gaat vaak goed, heb 3 opnames achter de rug. Ik werk gewoon weer fulltime en dat is fijn. Toch blijf ik vaak terugvallen en ik voel aan alles dat mama haar geduld wel op begint te raken. Ik wil dit echt niet meer. Ik hoop hier steun te vinden. Ik wil graag dieper ingaan op mijn situatie en regelmatig delen hoe mijn dagen gaan en daar steun uit proberen te vinden. Ik hoop ook voor anderen van betekenis te kunnen zijn.
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Welkom hier. Hoe juist kunnen we U helpen?
Vincenzo Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Denk dat ik het fijn vind om zelf iedere dag wat te plaatsen maar ook van anderen wat te horen. Dat kan me helpen om scherp te blijven en vind het ook fijn om gesprekken aan te gaan!
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden ik zie dat je je verhaal op 2 plekken hebt geplaatst ik had bij dat op wie is wie je welkom geheteh. Dat is ook de plek waar de meeste mensen hun hoekje hebben/houden. De draadjes hier zakken weg tussen de dagdraden, dominodraadje en muziek enzo. En jouw dagboek is zeker geen ditjes en datjes, toch? nogmaals welkom! Vincenzo reageerde hierop 1
Vincenzo Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Super bedankt voor je reactie!
Claudius Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Je gaat inderdaad best bij wie is wie verder. Je kunt hier wel je dagelijkse problemen kwijt .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden