Anton23 Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 das een bekend filmpje Antonik denk al een jaar oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 17 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ... en ik maar denken dat ik een nieuwtje had, hehe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ik had het niet eerder gezien hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 maar jij bent dan ook een newbe he Jaapmaar leuk dat ie weer bovenin staatkunnen nog veel meer mensen m eens zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goh, dat was wel even confronterend, dat tv- fragment... en wat goed dat ADB zo aanslaat bij zoveel mensen... ik had het dus ook nog niet gezien. Wel een soort hart onder de riem om dit filmpje eens te bekijken... Tobbertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Met recht confronterend zeg...kende het filmpje ook nog niet.Bedankt voor het boven halen Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 ja leuk om te zien!ik vond het trouwens helemaal niet confronterend!begrijp ik ook niet zo goed, dachten jullie dat het niet zo erg was of zo?hoor het graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Henk, ik heb altijd gedacht dat het niet zo erg was....dat ik het allemaal wel in de hand had en geen alcoholprobleem had...zodoende...Een ander zag mijn gebruik altijd verkeerd (in mijn ogen).Ben er nu zelf ook wel achter dat dit niet het geval was...Als ik dan nu zo'n filmje zie denk ik....ja zat goed fout en mis bij me!!Vandaar de term 'confronterend'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Leuk , had het ook nog niet gezien.Ik vond het schrikbarend om te horen dat 1/3 inderdaad minder drinkt na de behandeling.Hij zegt niets over blijvend gestopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden