Kraan Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Het hart en je bloedvaten kunnen al snel klachten geven bij structureel te veel dirnken of binge drinken. Met alle gevolgen van dien. Hoe gaat het met jou hart / bloedvaten? Heb jij hier klachten aan over gehouden door je drinken, direct of indirect.
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik heb reeds lang problemen met mijn bloeddruk, in hoever dit met mijn alchoholgebruik te maken heeft weet ik niet.
Maxine Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lichamelijke gevolgen van drankmisbruik, ik ben mij daar nooit zo bewust van geweest. Je doet maar wat. Maar om je vraag te beantwoorden, ja, hartritme ging op een gegeven moment wel abnormaal. Na decennia lang dagelijks alcohol. Van die roffeltjes. En angstaanvallen, die bleken direct verband te houden met drankmisbruik. “Hanxiety”. Hangover-anxiety. En angstaanvallen tijdens het autorijden. Dat was wel de bloodyfuckinglimit. Toen heb ik besloten dat ik weer wilde leven. Wat je jezelf aandoet he… ongekend. Alle klachten verdwenen trouwens vrij snel toen ik alcohol/tabakvrij werd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden