Basia Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Het ging zo lang goed met me, ik had weken geen een kater, tot vandaag.Gisteren had ik veer te veel gedronken. Ik was emotioneel maar ook heb ik een zware periode achter de rug, veel stres en drukte. Ik werd op eens niet meer de baas over mijn gevoelens. Ik voel me heel verdrietig dat het veer is gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Kan ik me goed voorstellen Basiais ook verdrietig.Dus wat we hier dan zeggen: bek op het stuur en er weer voor gaan,dan kun je weer doorfietsen na een valpartij.Als je er wat van hebt geleerd heeft die ook zijn funktie gehad moet je maar denken,want er zullen nog vele tests in je leven volgen en hopelijk word je hier sterker van.Misschien helpt het hier weer vaker te komen?zei de forumverslaafde:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Bedankt Jane4, ik had al bijna over deze forum vergeten, omdat het zo goed ging, ik zal beter moeten toch iets meer denken aan mijn probleem en over mijn toekomst. Dan zich laten slijpen door mijn emoties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Vallen kan altijd gebeuren. De kunst is om weer meteen op te staan en te kunnen zeggen dat je geleerd hebt van het gebeurde. Kop op Basia. Voruit kijken:present:Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ja ik ken het ook, 10 dagen geleden, 6 halve liters in no-time naar binnen gewerkt, en ik heb serieus het idee,dat ik vandaag pas echt weer helder ben, heb me wat wazig gevoeld de laatste dagen, maar dat kan toch helemaal niet? Iemand daar ervaring mee? B.v.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Basia,Het is mij ook vaak overkomen en dat maakt ook verdrietig, maar jij bent niet de enige moet je maar denken.Ik zit hier net op het forum. Bij mij gaat het om de 10 a 20 dagen mis en ik loop bij de verslavingszorg iets meer dan 2 jaar.Gisteren laatste drank weer gehad na 5 dagen.Ik ga er weer voor en ik ga dit forum bezoeken.GroetjesGabber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden