senna Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Elke ochtend neem ik me voor geen druppel alcohol meer te drinken. Maar elke avond denk ik "ach, het is toch gezellig! laat ik er ook één nemen. Wat uiteindelijk dan minimaal één fles witte wijn is. Heeft iemand een advies voor me? Mijn man drinkt ook, alleen bier. Moet ik hem ook dwingen om niet meer te drinken, of moet ieder dat voor zich bepalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hoi Senna, er is nooit een goed moment om te stoppen, ik denk dat je het gewoon moet doen,hahah makkelijk gezegd dan gedaan, ik ga vandaag stoppen met drinken en ga gewoon veel hier op het forum zitten!!!succes he! ik weet hoe je je voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 26 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Lien, dank je! Ik merk gewoon dat de alcohol de overhand neemt. Het is een soort masker die ik bewust opzet. Als ik teveel gedronken heb (zoals gisterenavond), dan krijg ik het toch weer voor elkaar om mensen in mijn omgeving voor schut te zetten en ik krijg een soort woede gevoel over me. Waarom zie ik toch overal mensen, bijvoorbeeld op tv, die "gewoon" een glaasje samen drinken en dan..niks...waarom kan ik dat toch maar niet voor elkaar krijgen!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 26 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goedemorgen Fruitvlieg,Hahaha je hebt helemaal gelijk m.b.t. de weekschema Ik weet gewoon dat ik de knoop moet doorhakken en gewoon doen. Hoever moet ik het laten komen om eens te beseffen dat ik alles kapot maak met m'n gedrag. Ik ben ook ontzettend blij dat ik heb aangemeld. Nu kan ik tegen jullie aan gaan balken met geneuzel die alleen mede stoppers begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 dus draaien we de zaak 100% omen is elke dag goed om te stoppen:DFruitvlieg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hoi kippieSommige mensen vinden het prettig om een bepaalde dag uit te kiezen en zich zo 'mentaal' voor te bereiden. Als je stopt met roken bijvoorbeeld heb je ook van die programma's die naar die stopdag toe werken. Zelf had ik iets met maandag. Stoppen is maar een kwestie van het gewoon te doen maar misschien dat je dat wat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 26 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik heb vanochtend maar besloten om helemaal niks meer te drinken. Ik moet zeggen dat het nu wel moeilijk wordt (ik had meestal wel de helft van de fles leeg...). Maar ik ben maar gaan lezen. Ik wordt gelukkig wel gesterkt door jullie, dat doet me wel goed.Allemaal ontzettend bedankt!!Ik kom er nu achter dat ik niet alleen sta (zoals vele denken) en ik zeker niet zielig ben. Ik kan hier alleen maar sterker uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Helemaal waar Sennaen morgen sta je fit open ben je al wat sterker!En elke dag is er weer een.Je zult merken wat een rust het geeftom niet meer met drank bezig te blijven,als je eenmaal gewend bent dat je levenweer om andere leukere dingen kan gaan draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hi Senna, 26 juni is een super dag om te stoppen Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 26 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hallo allemaal, mijn eerste dag zit erop! Ik ga m'n bed opzoeken en zal morgen weer van de partij zijn. Allemaal bedankt (ik kan het niet genoeg zeggen)!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 27 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 en senna, hoe voel je je vandaag? heb je kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
senna Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2011 Hoi Lien,Ik heb maar even geantwoord via "wie is wie".Groetjes,Simone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 hoi senna hoe is het nu dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden