Maxine Geplaatst 24 juni Rapport Geplaatst 24 juni Is er misschien iemand in het noorden op zoek naar een sparringpartner? Ik (Maxime) zoek iemand om mee te kletsen af en toe. Ben 50+, hoog opgeleid maar beide voetjes in de klei, kom oorspronkelijk uit de randstad.
bumperjim Geplaatst 25 juni Rapport Geplaatst 25 juni Nou dat gaat alvast niet door want ik zit in het diepe zuiden 🤣Â
Claudius Geplaatst 25 juni Rapport Geplaatst 25 juni Ik denk dat ik ook niet pas, buiten dat ik 50+ ben.Â
Alianne Geplaatst 26 juni Rapport Geplaatst 26 juni Hi Maxine, ik kom uit het noorden en ben ook op zoek naar iemand met wie ik af en toe kan kletsen op ‘dit’ gebied. Ik ben 35, leeftijd maakt voor mij niet uit. Ik had mijn leven ook netjes op orde tot ik ziek werd. Mocht je contact willen, laat maar weten! Maia reageerde hierop 1
Abbey Geplaatst 5 juli Rapport Geplaatst 5 juli Hoi Maxine, ik kom ook uit het noorden, 40+. Als je nog iemand zoekt om af en toe mee te praten, laat het me weten!
Djipie72 Geplaatst 5 juli Rapport Geplaatst 5 juli Hallo Maxine, Ik kom ook uit het noorden 45 plus en kan zeker ook een sparringpartner gebruiken. Graag zelfs, gewoon over van alles praten wat er allemaal gaande is. Ik gebruik oxycodon tegen mijn rug en nekpijn. Maar wil er graag vanaf. Alle tips en adviezen zijn welkom. Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden