lady jane Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Gefeliciteerd bb :light::):light::light::):light::light::):light::light::):light: zo zie je maar het is mogelijk ook als je het al bijna hebt opgegeven Ik heb zelf ooit ook met hulp van Ibago 7 maanden niet gedronken en deze keer kon ik het zonder hulpmiddelen als baclofen wel werkt en andere dingen/methodes niet ik zou het precies zo doen denk ik. Gelukkig taal ik ook niet meer naar drank heb nooit craving gehad en ben van plan te zorgen dat dit zo blijft. ik hoop voor jou idem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 bb van harte gefeliciteerd met 1 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Jaap, Jane4 en Dhen bedankt, doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 BB, wat zal jij ontzettend blij zijn met je jaar nuchterheid. Ik heb je gelezen en weet waar je vandaan komt. De discussie over de medicatie zal me boeien, jij bent een jaar droog , wat een ander vind van je medictie zou ik dan ook lekker naast me neer leggen als ik jou was. Je hebt het maar mooi gedaan! Profictiat hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Albertina, alsnog bedankt voor je fijne woorden. Een beetje late reactie mijnerzijds, excuus hiervoor. Groetjes bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monika55 Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Baclofen heeft bij mij niet gewerkt. Ik heb het een half jaar gebruikt, en maar doorgaan en doorgaan, veel nare bijwerkingen en het meest jammer: bij mij dus geen resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden