Koala84 Geplaatst 7 juni Rapport Geplaatst 7 juni 8 uur geleden zei fluffyken: Ja ik slecht slapen en koppijn. Dus de voordelen van alcoholvrij heb ik nog.niet ontdekt maat ze zullen wel nog komen Just eentje wel gene kater als ik wakker word Maar zal wel beteren in de tijd maar heb nog een weg af te leggen eer ik jullie record nader Had je een moeilijk moment claudius?maar je bent er toch vanaf gebleven Is wel waar je neemt nu rapper naar zoet als je stopt met alcohol en ik drink soms 5 tassen koffie op een dag en soms.nog laat op de avond Ja hier praten helpt.ook wel je voelt je niet alleen Fluffyken wij zijn misschien langer gestopt maar we hebben waar jij nu zit ook gehad. Elke dag is er weer een en dan kom je er vanzelf ook! Echt waar…. Heb je mensen die achter je staan?
Claudius Geplaatst 7 juni Rapport Geplaatst 7 juni 41 minuten geleden zei Koala84: Gefeliciteerd Claudius! De 300 dagen dus gehaald 🥳. Moet zeggen ik was altijd al een goeie slaper, misschien scheelt dat wel. Ja die verslavingen herken ik Claudius, aan de andere kant, lekker eten is minder erg (tenzij het de verkeerde kant opgaat natuurlijk) dan je elke avond bezatten! Herken ook wat je zegt confrontaties, of andere emotionele dingen, begrafenissen, ruzie…. Nu moet je overal rauw doorheen zonder verdoving in het begin heel klote want je wil het het liefst wegdrinken, maar nu echt wel fijn dat je meer kan voelen ook al doet het soms pijn. Fluffyken voel je je ook nog niet fitter overdag? Hé en dat is idd al 1 voordeel hè zonder kater wakker worden! Hoor graag als je het volgende voordeel tegenkomt. Ik was laatste ziek, norovirusje denk ik, het voelde net alsof ik een enorme kater had, wat was ik toen blij dat ik niet meer dronk. Ik had het laatste jaar voordat ik stopte zoveel katers, de hele dag boven de wc…. Nu denk ik echt waar was ik mee bezig, en dan ook nog 3 kinderen hebben rondlopen, schaamteloos. Kan me daar nog rot over voelen …. Geniet van jullie dag en elke dag is er weer 1! 💪 @Koala84 Ik heb obesitas, ik werk aan mijn gewicht, dit is een van de dingen waar mijn psychiater zich veel zorgen over maakt. Ik kwam zelfs bij als ik helemaal niet at. Ik kwam bij van de alchohol. Braken ken ik ook, ik braakte en dan ging ik verder met bier te drinken. Ik dacht zelfs dat niets anders in mijn lijf bleef. Waar mijn omgeving het meest ongerust over was, was de moment dat ik mijn hondje Femke niet meer had. Ik denk nog veel aan haar, maar daar ben ik door het ergste door. Mijn hondje was de hoofdreden dat ik uit de kliniek uitwilde, om dit te bereiken moest ik stoppen met drinken.
Koala84 Geplaatst 7 juni Rapport Geplaatst 7 juni Jeetje Claudius, heftig hoor! Daarom dubbel zo knap dat je het volhoud. Zou je weer een nieuw hondje willen? Ik snap dat het geen vervanging van Femke zou kunnen worden hoor….
Claudius Geplaatst 7 juni Rapport Geplaatst 7 juni Een nieuw hondje is geen optie meer, ik ga verhuizen en daar zijn geen honden toegelaten. @Koala84
fluffyken Geplaatst 7 juni Auteur Rapport Geplaatst 7 juni Dag dat is heftig verhaal Ja zeg wel dat je het dan al zo lang volhoud Niet opgeven he @Claudius Ik heb ook overgewicht en ga naar obesitaskliniek om er over te praten en ook wegen maandelijks Ja voor mijn gezondheid moet ik afvallen en stoppen met alcohol zou al helpen met verliezen van gewicht Ja mijne hond is de reden dat ik meer buiten kom moest ik die nie hebben zou ik wss enkel gaan werken en dan nie meer buiten komen
fluffyken Geplaatst 7 juni Auteur Rapport Geplaatst 7 juni @Koala84 Ja kweet dat jullie.dit ook hebben.meegemaakt maar de weg is nog lang hoop dat ik het ook volhoud Neen niet echt hier in huiq drinken ze int weekend ook en ziek ze het probleem niet Eigelijk doe ik het helemaal alleen Maar dag 17 vandaag een nieuwe dag
Koala84 Geplaatst 7 juni Rapport Geplaatst 7 juni Ach wat rot Claudius… 😒… zo is het Fluffyken, en weer een dag voorbij 💪
Claudius Geplaatst 7 juni Rapport Geplaatst 7 juni 58 minuten geleden zei fluffyken: Neen niet echt hier in huiq drinken ze int weekend ook en ziek ze het probleem niet Wat zien ze niet? Dat jij een probleem hebt? Praat je met hun? Vind je zelf dat je een probleem hebt? Je moet het inderdaad dag voor dag aanpakken, dat doe ik ook. Vandaag drink ik niet, morgen zien we wel. En hopelijk kan ik dit morgen herhalen.
fluffyken Geplaatst 7 juni Auteur Rapport Geplaatst 7 juni Neen ze zien niet dat ik een probleem heb ja ik drink soms teveel zeggen ze Geen begrip eigelijk.doe ik de moeite niet om uit te leggen Ik pak het dag per dag aan Hier kom ik eens mijn.hart luchten
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Maar denk je zelf dat je een probleem hebt? Of dat alles nog onder controle is?
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Maar denk je zelf dat je een probleem hebt? Of dat alles nog onder controle is? Als ik drink moet de fles uit dus ik heb een probleem vind ik Nu ben ik aant koken met alcohol vrij wijntje vroeger deed ik dat met alcohol Dus op naar morgen zonder alcohol En alles ok met u
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb laat mijn middag gegeten en nu nog geen honger. Volgens mijn psychiater zou alles volgens een strak tijdschema moeten verlopen. Voor de rest alles in orde.
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Van mijn voedingsdeskundige moet ik smorgens binnen het uur eten als ik wakker ben en smiddag goed eten en in de avond iets klein en voor 19 uur en veel water drinken maar ja savonds zondig ik wel zenne met een.chipke of nootje en zeker nu zonder alcohol Pffff een strak schema en lukt dat?
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dag 17 weer een dagje overleefd en weekend maar zonder alcohol karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 54 minuten geleden zei fluffyken: Dag 17 weer een dagje overleefd en weekend maar zonder alcohol Goed gedaan. Hebben jullie morgen geen vrije dag?
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ja we hebben morgen.een vrij dagje maar ben nie van.plan alcohol te drinken En alles ok met u
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen dag 18nzonder alcohol Niet zo goed geslapen ben.maar laat in slaap gevallen en was weer vroeg wakker maar zonder alcohol Heb een av wijntje gedronken voor het slapen gaan kweet niet kan het door dat komen dat ik slecht slaap of zijn het nog een onderdeel van afkicken ?hoelang sliepen jullie slecht na stoppen van alcohol ? Geniet van jullie vrij dagje Op naar dar 19
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed dat je zonder alchohol bent. Ik slaap steeds slecht. Dit heb ik van het internet. Hoe lang duurt slapeloosheid na het drinken? Vroeg herstel (week 2-8): Slapeloosheid begint meestal na de eerste week te verbeteren, maar uw slaap kan nog steeds onregelmatig zijn. Dit hangt af van hoe lang u alcohol heeft gebruikt en hoe dit uw slaappatroon in de loop der tijd heeft beïnvloed. Herstel op lange termijn (maanden 2+): Bij sommigen kan slapeloosheid maanden aanhouden terwijl de hersenen zich blijven herstellen .
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ben altijd een slechte slaper geweest maar nu nog neiger Amai dat kan nog lang duren dan pffffff Denk dat ik4 uur per nacht slaap ofzo en word vlug wakker ook Je word daar zo moe van
fluffyken Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ben jij ook zo moe door stoppen met alcohol en dit na 100 dagen? Pfffff ik kijk er niet naar uit zolang slecht slapen en moe zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden