Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tja, het is wat het is.

Ze is echt heel ziek geweest. Elke dag was een dag extra. Het vroeg heel veel. Die onzekerheid.

Ze is veel beter nu maar kan niet meer zelf in en uit bed of zetel. Is een heel groot contrast met 10 weken geleden. Woonde nog zelfstandig etc.

Ze wil naar huis maar de vraag is of dat nog lukt. Soit ze is ook niet van de gemakkelijkste. Zeurt op jan en alleman.

Vandaag was ze min of meer aardig 😊

Geplaatst

Ja @fleurtje. Wat een intense periode voor jou. Medicatie terug (ad?) is niet het einde van de wereld, maar niet wat je wilt. 
Veel sterkte. Ga maar kijken straks wat er gebeurt. Kun je niet nog wat langer ziek zijn? Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt. 

Geplaatst
Op 18-3-2025 om 20:29 zei Lika:

Ja @fleurtje. Wat een intense periode voor jou. Medicatie terug (ad?) is niet het einde van de wereld, maar niet wat je wilt. 
Veel sterkte. Ga maar kijken straks wat er gebeurt. Kun je niet nog wat langer ziek zijn? Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt. 

Ja terug ad. Is zeker niet het einde van de wereld. Weet ook niet goed waarom het weer zo een ding werd in mijn hoofd. Misschien omdat ik gewoon weer 'normaal' wou zijn. Nu ja, niet dat het ooit de bedoeling was maar de ad heeft er wel voor gezorgd dat ik al bijna zes jaar niet drink. T is iets.

Kreeg vandaag bericht van de mutualiteit. Wilt de adviserend geneesheer een traject opstarten bij langdurige ziekte. Bekijken of en hoe je terug met werk, al dan niet aangepast kunt, starten.

Dat maakt me dus lastig. Een huisarts, psycholoog, en medicatie. Nog even en dan de arbeidsgeneesheer. En voor je het weet dus de adviserend geneesheer met een plan.

Teveel mensen, te weinig ruimte

Geplaatst
Op 19-3-2025 om 21:28 zei fleurtje:

Ja terug ad. Is zeker niet het einde van de wereld. Weet ook niet goed waarom het weer zo een ding werd in mijn hoofd. Misschien omdat ik gewoon weer 'normaal' wou zijn. Nu ja, niet dat het ooit de bedoeling was maar de ad heeft er wel voor gezorgd dat ik al bijna zes jaar niet drink. T is iets.

Kreeg vandaag bericht van de mutualiteit. Wilt de adviserend geneesheer een traject opstarten bij langdurige ziekte. Bekijken of en hoe je terug met werk, al dan niet aangepast kunt, starten.

Dat maakt me dus lastig. Een huisarts, psycholoog, en medicatie. Nog even en dan de arbeidsgeneesheer. En voor je het weet dus de adviserend geneesheer met een plan.

Teveel mensen, te weinig ruimte

Ja. Wat je zegt. Te veel mensen te weinig ruimte. Toch ben jij echt de enige die weet hoe jij je voelt en het het je doet om weer te beginnen. Dat is jouw ruimte.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...