Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kan iemand mij helpen? Ik heb eindelijk een psychiater gevonden die mij wil helpen met het afbouwen van zolpidem. Ik slik 6 x 10 mg. Ik heb een afbouwadvies van de regenboog apotheek. Maar de psychiater gaf aan dat dat voor hem geen optie is. Wat dan wel hoor ik morgen. Hij weet dat eerder pogingen met veranderen van medicatie niet gelukt zijn. Een afkickkliniek heeft het probleem 3x ( qua dosering en foute tips) erger gemaakt. 
Eerder ben ik succesvol met taperingstrips van seroxat afgekomen. Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Maar als de arts niet mee wil hierin, wat moet ik dan?

Geplaatst
4 uur geleden zei Jp1:

Kan iemand mij helpen? Ik heb eindelijk een psychiater gevonden die mij wil helpen met het afbouwen van zolpidem. Ik slik 6 x 10 mg. Ik heb een afbouwadvies van de regenboog apotheek. Maar de psychiater gaf aan dat dat voor hem geen optie is. Wat dan wel hoor ik morgen. Hij weet dat eerder pogingen met veranderen van medicatie niet gelukt zijn. Een afkickkliniek heeft het probleem 3x ( qua dosering en foute tips) erger gemaakt. 
Eerder ben ik succesvol met taperingstrips van seroxat afgekomen. Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Maar als de arts niet mee wil hierin, wat moet ik dan?

hey Jp1 , Zolpidem is (nog) niet verkrijgbaar in extra lage doseringen, en je zou om 60mg hyperbolisch af te bouwen ook ±57 stappen nodig hebben.  Ik neem aan dat je nu 6 innames van 10mg per dag neemt ?  Je kunt overwegen om de 6 innames langzaam af te bouwen tot de helf en dan te crossen naar 1 inname diazepam en die hyperbolisch verder afbouwen.

Geplaatst

Ik heb bij de regenboog apotheek geïnformeerd. Sinds kort hebben zij wel afbouwmedicatie voor zolpidem. Ik slik trouwens 2 x 30 op een nacht😔

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...