Spring naar bijdragen

drinken om te vergeten


emil

Aanbevolen berichten

hoi ik ben hier nieuw en ik drink om te vergeten heb een moeilijke jeugd gehad

ben op mij 12e uit huis geplaatst en in dat internaat zijn dingen gebeurt die ik niet kan verwerken ben nu met de internetbehandeling bezig en moet nu beslissen minderen of stoppen wie heeft hier ook ervaring mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben op mij 12e uit huis geplaatst en in dat internaat zijn dingen gebeurt die ik niet kan verwerken ben nu met de internetbehandeling bezig en moet nu beslissen minderen of stoppen wie heeft hier ook ervaring meequote>

Goeie avond Emil,

Heel veel mensen hebben een moeilijke jeugd gehad, en heel veel mensen hebben nare ervaringen gehad in hun leven.

Hier leren we om deze ervaringen te verwerken, nuchter en zonder iedere vorm van drug. De kunst is om het lef te hebben deze dingen onder ogen te gaan zien.

En (die ik niet kan verwerken) daar ben je een woordje vergeten,

Die ik NOG niet kan verwerken, maar je hebt goeie kans dat, als je stopt met drinken, je dit wel kan verwerken. Verwerken kan alleen maar met een nuchtere kop.

Ik wens je heel veel suc.6

O ja we zitten iedere dag op de dagdraad, bij ditjes en datjes, laatste pagiina.

Misschien wel goed als je daar ook eens kijkt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Emil,

ik denk dat ikzelf ook mijn moelijke jeugd

heb willen vergeten/verdoven. Maar het werkt niet echt he.

Op de korte termijn lijkt dat wel zo, maar we betalen dan alsnog de prijs,

dubbel zelfs, want na het drinken voelde ik me altijd dubbel beroerd; mijn verleden was

niet beter of verwerkt en mijn heden was ook niet bepaald rooskleurig.

Ik heb jaren geprobeerd te minderen, maar pas na het definitief stoppen kon

ik met verwerken oogsten. alle jaren daarvoor had ik ook hard gewerkt met therapie,

inzichten verwerven en groei, maar de kwartjes vielen niet echt. Nu wel en het leven

ziet er weer stukken beter uit en de toekomst zelfs rooskleurig.

Je zult zelf moeten kiezen en je eigen weg hierin volgen, dus als dat vallen en opstaan wordt dan zij dat zo. Zolang je maar weer opkrabbelt en doorgaat ben je goed bezig en

op het moment dat de knop om is, dan weet je dat wel denk ik. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...