Spirit Geplaatst gisteren om 14:10 Rapport Geplaatst gisteren om 14:10 Jullie kennen mij al van het ADB forum, dus ben hier geen onbekende. Ipv alcohol ben ik kratom gaan proberen.In het begin beviel me dat prima.2 bakjes thee met kratom voor het eten.Even het rustmomentje voor het eten. Het beviel me best goed, totdat het er toch meer werden.4 bakjes thee met best veel kratom en dat dagelijks. Het gevolg was: weinig eten over de hele dag en dan 's avonds best veel eten en ook best laat. Mijn lichaam begon al een tijdje te demonstreren.Pijn in de leverstreek en maag. Niet goed dus, ben nu dus gestopt, maar met hele nare afkickverschijnselen. Hier moet ik doorheen en dat lukt me wel, maar heb het even moeilijk. Ik zit nu op dag 4 helemaal zonder. Heb veel klachten, zoals onrust, depressie en last van diaree en brandend maagzuur. Heb me goed ingelezen wat die troep doet, dat is niet mis. Heb ook maar weer een app aangemaakt om het vol te houden en ik ga ervoor. De alcohol is ook gelukt, dus gaat dit me ook lukken. Nu dus even wat rust nemen. Wandelen met de hond, want buitenlucht heeft een mens nu eenmaal nodig. Kan ff weinig aan mijn hoofd hebben.
Claudius Geplaatst gisteren om 15:45 Rapport Geplaatst gisteren om 15:45 Waarom ben je het beginnen te nemen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden