Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lees het nu pas @lady jane. Wat ben je toch een diehard voor jezelf. Vandaag gewoon weer op de fiets en zwemmen. Toch maar geen bloed meer geven vanaf nu.Je hebt het zelf zo hard nodig op oudere leeftijd.Het is goed geweest!
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Valt best mee hoor @Spirit, ik heb alleen soms wat lesjes in nederigheid nodig. In mijn manier van leven herken ik nog niet mijn leeftijd, dus kan ik mijn grenzen soms pas bijstellen als ik nieuwe ervaringen opdoe. Maar ik luister er wel naar en had de volgende ochtend het bloed geven al gestopt.
Spirit Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 42 minuten geleden zei lady jane: Valt best mee hoor @Spirit, ik heb alleen soms wat lesjes in nederigheid nodig. In mijn manier van leven herken ik nog niet mijn leeftijd, dus kan ik mijn grenzen soms pas bijstellen als ik nieuwe ervaringen opdoe. Maar ik luister er wel naar en had de volgende ochtend het bloed geven al gestopt. O, zo herkenbaar.Soms denk ik ook dat ik 18 blijf.Helaas denkt mijn lichaam daar anders over. Soms even pas op de plaats.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden