Torsten Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben Torsten en kom uit het zuiden van het land. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Ik ben sinds 14 maanden nuchter. Ik heb chronische PTSS en daardoor aan de drank geraakt. Ik heb 12 maanden aan mezelf gewerkt, dat wil zeggen ik heb diverse behandelingen voor de PTSS en alcoholverslaving gevolgd. Ik ben al 5 jaar fanatiek mountain en gravel biker en heb dit een jaartje minder gedaan om aan de onderliggende zaken te werken. Ik ben sinds 1-1-2025 weer begonnen met wandelen, fietsen. Ik heb bewust gekozen om een jaar aan herstel te werken omdat ik in het verleden altijd weer terugviel in mijn oude gewoontes. Het begon vaak onschuldig, maar ik kwam altijd weer op stevig alcohol gebruik terug. Ik kom nog wekelijks bij de AA en voel me daar prettig bij om op regelmatige basis te worden herinnert waar ik vandaan kom. Voor het eerst kan ik ook echt zeggen dat ik geen behoefte meer heb om te drinken. Tegenwoordig lees ik weer veel en ben ik buiten te vinden, weer of geen weer. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom hier. Goed dat je al zolang nuchter bent. Ik hoop dat wij nog wat voor je kunnen betekenen.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom @Torsten, wat een krachtig voorstelpratje! Je bent goed bezig en dat jaar, dat is een prachtige stevige basis om sober te blijven. Als je cellen zijn inmiddels vernieuwd en ook psychisch heb je hard gewerkt. Soort van wedergeboorte he Tine reageerde hierop 1
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Welkom! En goed bezig! Je mag zeker trots zijn op jezelf!
Kleinevos84 Geplaatst gisteren om 01:37 Rapport Geplaatst gisteren om 01:37 19 uur geleden zei Torsten: Ik ben Torsten en kom uit het zuiden van het land. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Ik ben sinds 14 maanden nuchter. Ik heb chronische PTSS en daardoor aan de drank geraakt. Ik heb 12 maanden aan mezelf gewerkt, dat wil zeggen ik heb diverse behandelingen voor de PTSS en alcoholverslaving gevolgd. Ik ben al 5 jaar fanatiek mountain en gravel biker en heb dit een jaartje minder gedaan om aan de onderliggende zaken te werken. Ik ben sinds 1-1-2025 weer begonnen met wandelen, fietsen. Ik heb bewust gekozen om een jaar aan herstel te werken omdat ik in het verleden altijd weer terugviel in mijn oude gewoontes. Het begon vaak onschuldig, maar ik kwam altijd weer op stevig alcohol gebruik terug. Ik kom nog wekelijks bij de AA en voel me daar prettig bij om op regelmatige basis te worden herinnert waar ik vandaan kom. Voor het eerst kan ik ook echt zeggen dat ik geen behoefte meer heb om te drinken. Tegenwoordig lees ik weer veel en ben ik buiten te vinden, weer of geen weer. Welkom, ik ben hier ook pas kort, en ook pas 3 weken nuchter , ik hoop ook te kunnen bereiken waar jij nu staat, wat fijn dat je ook geen behoefte meer hebt om te drinken, onzettend knap, respect!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden