tasseke Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoi lieverds, ik ben Tasseke, 52 jaar en een geschiedenis van top naar bottom en omgekeerd om het vervolgens nog een keer te herhalen na heel wat ellende te hebben afgerond, dacht ik een stabiel leven te hebben, alles onder controle , veel liefde en geluk, financieel ok, eindelijk een goede relatie, overgang gehad, oma geworden, sociaal leven drukker dan ooit, familierelatie weer hersteld ben ik toch weer op mijn b.. gevallen ik drink, blow teveel en lieg tegen mijn partner als ik weer eens de kroeg ingedoken ben, kortom……. ik beken dat ik terug gevallen ben en weet dat ik dit serieus moet nemen en dat ik het niet alleen kan probeer steun bij jullie verhalen te vinden kus en knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goed dat je weer aangemeld bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Thanks dit is stap 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hallo @tasseke, voor mij morgen weer dag 1. Zullen we er samen voor gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Och jee toch @tasseke... maar hartstikke goed dat je je hier weer meldt dan. Ik denk trouwens nog met regelmaat aan jou. Jij was degeen die van die mooie trappen onder de kont kon uitdelen met jouw naaldhakken. En je at altijd 's morgens warm... Ach lief mens, fijn je weer te lezen, ook al is de aanleiding rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 11 minuten geleden zei alesto: Hallo @tasseke, voor mij morgen weer dag 1. Zullen we er samen voor gaan? Graag alesto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Ach Yvonne blij je te lezen, ik ben juist hier weer gekomen omdat ik toch iets heb geleerd blijkbaar 😉 ik ben nog niet echt spraakzaam vandaag heb namelijk pas vanavond besloten dat dit niet meer zo kan doorgaan en dat ik mijzelf moet aanmelden bij de brijder 🥺 ben dus druk bezig met ademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ha @tasseke meis wat jammer vd aanleiding. Maar wat goed je te lezen weer. Goede jaren ook gekend dus gelukkig. Ik hoop dat je deze fase kunt keren en je leven weer beter wordt, zondet drank en blowen. Ik heb goede herinneringen aan je. Sterkte Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoi @tasseke, Hoe zat het ook al weer? Vallen en opstaan, kroontje rechtzetten en weer doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden